Risker med att pierca sig själv - Funderar på hur riskabelt det är att pierca sig själv. Inte hur det känns efter. Tycker ni att det gör ont att pierca sig? Vet inte hur stor risken för komplikationer är men skulle själv inte pierca brosket med pistol ... Ja hon tänkte skjuta sig i örat. För att komma fram till vad som är normalvikt brukar man använda sig av BMI-tabeller. Piercing i örat kan ske på ... och även ofta mannen som själv tänjer läpparna hos den unga ... Det finns en viss risk att pierca sig. Vad som anses normalt för en person kan anses för mycket eller för lite av en annan. Att pierca sig är inte precis det skönaste ... år och vi tänkte det skulle vore en kul grej att pierca brosket i örat. Föregående. Själv fick jag mina vid tre års ... Jag är bästa exempel att man ska INTE pierca sig med pistol. Pierca sig själv! Jag rekommenderar själv inte att man ska pierca sig själv, trots att det låter så i min kommentar #44. Vad som anses normalt för en person kan anses för mycket eller för lite av en annan. Japp, det är förmodligen hjärndött, ... men jag är lite ljudkänslig så höga ljud precis vid örat var ingen hit, så jag ryckte till lite. ... känner en som tog hål i örat själv .. det blev infekterat och det var de värsta han vart me om . Ibland sammanlänkas det med en kedja från örat, ... Att pierca sig själv eller piercing utförd utan nödvändig hygien och kunskap kan leda till komplikationer. Man är ju typ rädd för själva hålet. Piercing i örat kan ske på ... och även ofta mannen som själv tänjer läpparna hos den unga ... Det finns en viss risk att pierca sig. När det kommer till att pierca sig i örat, finns det väldigt många olika ställen att välja på, ... örat går inte "tillbaka" av sig själv utan förblir uttöjt. I dag hade jag aldrig fått för mig att pierca mig ... och tungan och läppen och såklart örat gör ... man så dum så får man också skylla sig själv! Min son är 8 år och har börjat tjata om att ta hål i ena örat. Själv tycker jag inte att det är så farligt. Att pierca sig själv.