Disse eviggrønne visene blir likt av alle, både gammel som ung. Play along with guitar, ukulele, or piano with interactive chords and diagrams. Så Länge Skutan Kan Gå by Evert Taube. Skargardsfrun (Hall babord, hall styrbord) Tatuerarevalsen - 2006 Remastered Version. svarte rudolf. Listen & view Så länge skutan kan gå lyrics & tabs by Evert Taube from album Evert Taubes Bästa 1937-1965. [C E F G Am Dm Gm Bb D] Chords for Erik Bye - Så lenge skuta kan gå with capo tuner, play along with guitar, piano & ukulele. Från vänster: Hansi Schwarz, Björn Ulvaeus, Johan Karlberg och Tonny Roth. Stockholmsmelodi - 2006 Digital Remaster. ... "Så skimrande var aldrig havet" and "Så länge skutan kan gå". Så underbar är du, min vän, Och ser så vacker ut, Anmäl text- och … Samma visor återfinns i den mindre sångboken med samma namn (accnr 30156), där med endast text och ackordanalys. Siffror visar vilka hål du ska blåsa i på munspelet för att spela melodin. Svar: "Fritiof i Arkadien" och "Så länge skutan kan gå". Text och musik. Min älskling, du är som en ros, En nyutsprungen skär, Ja, som ljuvaste musik, Min älskade, du är. Video Tracks include: Änglamark, Så Skimrande Var Aldrig Havet, I Roslagens Famn (Calle Schewens Vals), Förlorad igen, Så Länge Skutan Kan Gå, Sjösalavals, Fritiof Och Carmencita (Tango I Samborombon), Nocturne, Himlen runt hörnet, Vackert Så (Duett Med Håkan Hellström), and much more. 75 av de mest kjente sangene med melodistemmer, tekster og akkorder. men det var för länge sen så länge sen. Svara mig du, var är den nu? Så länge skutan kan gå Så länge hjärtat kan slå Så länge solen den glittrar på böljorna blå Om blott endag eller två Så håll tillgodo åndå [Eb G C F Dm Ab Abm Bb A Gm] Chords for Evert Taube - Fritiof Och Carmencita with capo tuner, ... Sven-Bertil Taube* Så länge skutan kan gå. Den Sjuttonde Balladen Chords by Evert Taube with guitar chords and tabs. Created Date: 5/8/2013 10:54:41 AM ... Sven-Bertil Taube* Så länge skutan kan gå - Duration: 2:42. Violavá (Tarantella i dårarnas gränd) Ellinor Danser. Skärgårdsfrun - 2001 Digital Remaster. Simply type the chords you know separated by comma, and we wil show you which songs you can play! Så länge skutan kan gå för munspel med tabs. Så länge skutan kan gå - Evert Taube - free chords and lyrics. Uppgifter utan källhänvisning kan ifrågasättas och tas bort utan att det behöver diskuteras på diskussionssidan: Hootenanny Singers: Hootenanny Singers, 1966. Så länge skutan kan gå - Live. Here are the most popular versions Chords. [Em C G D B Dm F Gm A E Am Bb] Chords for Så länge skutan kan gå with capo tuner, play along with guitar, piano & ukulele. Skulle han någon gång sjunga i duschen igen skulle det nog bli en av dem. Learn this song on Jellynote with our interactive sheet music and tabs. Ingrid Norrman ingrid.norrman@gt.se. [C G Dm Bb F Em] Chords for Dan Andersson, Jag skall gå genom tysta skyar (I will walk through silent skies) with capo tuner, ... Så Länge Skutan Kan Gå. Fragancia. Dela artikel Facebook Twitter E-post. GEHRMANS MUSIKFÖRLAG GE www.gehrmans.se c -IIS . Så länge skutan kan gå så länge hjärtat kan slå så länge solen den glittrar på böljorna blå Om blott en dag eller två så håll till godo ändå Chords for Sven-Bertil Taube. Jag bara undrar, var är den nu? Chords and tabs aggregator - Tabstabs.com