LOVE ANTELL slog igenom för den större publiken i och med sin medverkan i TV4:s ”Så mycket bättre” tillsammans med Carola Häggkvist, Orup, Ola Salo, Amanda Jenssen, Kajsa Grytt, och Johan T Karlsson från Familjen. Få stora svenska artister har fått chansen att besöka Burgsvik och detta ville vi ändra på. Ingen skam. Alla deltagare i Så Mycket Bättre 2017. Uno Svenningsson (1959- ) Uno fick jag upp ögonen för sommaren 1986 när Freda’ slog igenom med ”Vindarna”. Vi kom på att det skulle heta ”Så Mycket Burgsvik” eftersom vi skulle hålla till på Grå Gåsen. Så mycket bättre På lördag den 17/10 så är det äntligen dags för nya säsongen av Så mycket bättre. Så mycket bättre 2017: Alla artister i TV4 – från Kikki Danielsson till Eric Saade. När årets upplaga av Så mycket bättre har premiär är ännu inte fastställt, men tidigare säsonger har programmet börjat sändas under andra halvan av oktober. Bland årets artister finns såväl en rappare, dansbandssångare, en jazzsångerska och flera popartister. Tidigt stod det klart att Ola Salo och Orup tackat ja, likväl som Amanda Jenssen . Det är inte nödvändigtvis något som någon av årets artister behöver känna sig ledsna över. Extra mycket feelgood. Varje artist har en egen dag tillägnad sig och under dagen ska de andra artisterna framföra egna versioner av artistens låtar. Ddumba har även medverkat i TV-programmen X Factor Sverige (2012) och Moraeus med mera (2014) samt uppträtt på Grammisgalan 2015. 1 av 8 | Foto: Uppställningen i ”Så mycket bättre” 2015: Niklas Strömstedt, Lisa Nilsson, Miriam Bryant, Sven-Bertil Taube, Ison Glasgow, Jenny Berggren, Felipe Leiva Wenger och Andreas Kleerup. Hon medverkade hösten 2017 i TV-programmet Så mycket bättre, [7] där hon uppmärksammades för sina tolkningar av andras låtar. Lördagens familjemys är räddat. Följande artister tolkade varandras musik: Christer Sandelin, Lasse Berghagen, Lill-Babs, Petter Askegren, Plura Jonsson, Petra Marklund (September) och Thomas Di Leva. Och vinkar farväl till årets ”Så mycket bättre”-gäng i stället. Är det klart att det blir en ny säsong av ”Så mycket bättre”? Artisterna i Så mycket bättre 2016 presenterade varandra i en tolkningsstaffet som började med Jill Johnsson och slutade med Tommy Nilsson. Här är alla medverkande i "Så mycket bättre" 2014! Andreas Kleerup har främst haft hits i sina samarbeten med artister ... för ”Så mycket bättre” tillsammans ... Så mycket bättre 2015 Love Antell, 34, är uppväxt på Östermalm i Stockholm och är vid sidan av musiken utbildad illustratör på Konstfack. Kikki Danielsson, Icona Pop, Sabina Ddumba, Tomas Andersson Wij, Moneybrother, Erik Saade och Uno Svenningsson Artister i Så mycket bättre 2014 Vilka artister är klara för Så mycket bättre 2014? På papperet ser det fantastiskt ut. I höst får tittarna se resultatet av mötet mellan Kikki ... Senaste skivan “Postcard from a painted lady” kom 2015. Och det är SÅ mycket bättre än de flesta andra. Ljuv musik uppstår när folkkära artister möts. ... platsen där TV4 spelar in sin megasuccé ”Så Mycket Bättre”. Agnes Carlsson, Bo Kasper Sundström och Lill Lindfors är några av de artister vi i höst får se tolka varandras låtar. Nu är artisterna som ska vara med i “Så mycket bättre” 2017 klara för start. Det finns en artist i ordets bemärkelse som förbisetts alltför länge i Så mycket bättre programmet som sänds i tv4. I sommar blir det inget Så Mycket Burgsvik. ... Vi ville också ha gästartister av rang. Här avslöjas två artister i Så mycket bättre på en buss i Stockholm I år är det en brokig skara ... Så mycket bättre 2015 Så mycket bättre 2016. Newsner ger dig nyheter som berör! För om ni kollar in senaste årens startfält förstår ni vad jag menar. Foto: Alexander Donka Nästa år vill jag se följande gäng dricka skumpa och fälla tårar i stenhuset på Gotland. Nu har Så mycket bättre på Tv4 sju artister klara.. Orup, Ola Salo, Amanda Jenssen, Kajsa Grytt, Carola, Love Antell och Familjen. Se hela programmet och mycket mer på TV4 Play! Streama Så mycket bättre direkt på webben och i våra appar. Kikki Danielsson är numera också känd för sitt twitterkonto där hon är generös … Streama Så mycket bättre direkt på webben och i våra appar. Jag kuppar. – Ja, det är det väl. Uno Svenningsson (1959- ) Se hela programmet och mycket mer på TV4 Play! Idag presenterades den sista artisten inför årets Så Mycket Bättre. Så mycket bättre 2015 Så mycket bättre 2016. Vi har ingen casting klar, men vi har väl artister för både 2016 och 2017 i åtanke. Dags för den åttonde säsongen av "Så mycket bättre" och i vanlig ordning går jag igenom startfältet innan säsongspremiären, ... Och då kommer, även det i högst vanlig ordning, min traditionsenliga analys av säsongens aktuella artister. Moneybrother (Anders Wedin) fick ta plats bredvid Sabina Ddumba, Kikki Danielsson, Tomas Andersson Wij, Uno Svenningsson, Eric Saade och Icona Pop. En joddlande countryveteran, en dynamisk duo och en schlagerkung från Skåne. TV4: Har artister för både 2016 och 2017 i åtanke Årets sista avsnitt av ”Så mycket bättre” sändes i helgen – men redan nu bekräftar TV4 för expressen.se att programmet återvänder till rutan nästa år. Ett av mina absoluta favoritprogram har just haft säsongspremiär! Dessa två artister är nu klara för att vara med i årets säsong av "Så mycket bättre"! Nu är artisterna som ska vara med i “Så mycket bättre” 2017 klara för start. Nu står det klart vilka som kommer att delta i musikprogrammet Så mycket bättre i årets säsong. Så mycket bättre 2010 – 2016 Säsong 1, 2010. I säsongen medverkade Lasse Berghagen, Lill-Babs, Petter, Thomas Di Leva, September, Christer Sandelin och Plura Jonsson. Så mycket bättre - säsong 1 var den första säsongen av Så mycket bättre och sändes på TV4 mellan 23 oktober 2010 och 11 december 2010. Charlotte Perrelli är en av de artister som är aktuella för nästa säsong av "Så mycket bättre". Ljuv musik uppstår när folkkära artister möts. TV4 har nu presenterat hela artistuppställningen för Så mycket bättre 2013, som spelas in på Gotland i sommar. Jag ÄLSKAR musik. Det är på upphandling i alla fall så, ja, det är det. Så Mycket Bättre 2014 skulle bli det bästa året. I programmet medverkar svenska artister som bor tillsammans under åtta dagar. Det kunde ju inte bli annat med artister som… Vilka då? Första säsongen av Så mycket bättre hade premiär den 23 oktober 2010, och blev en omedelbar succé. Har ni börjat titta på artister för nya säsongen? Artister i Så mycket bättre 2014. ”Star Wars” - nej tack. Så mycket bättre är ett reality-TV-program på TV4 som hade premiär 23 oktober 2010. Ljuv musik uppstår och oväntade vänskapsband knyts när några av våra mest älskade artister möts under en vecka på Gotland. Okej, så här är det. [1] Så har årets upplaga av Sveriges bästa musikunderhållning på TV nåt sitt slut med den sedvanliga duettkvällen. TV4 har nu presenterat hela artistuppställningen för Så mycket bättre 2013, som spelas in på Gotland i sommar. Jag måste säga att årets upplaga av "Så mycket bättre" nått nya feelgood-höjder. ... Så mycket bättre Bra mix av artister, även om vi inte fick med någon rockartist i år heller vilket jag tycker är synd för helheten.