Spargrisarna kan rädda världen – så heter Galenskaparnas och After Shaves nya revy på Lorensbergsteatern. Att föreställningen avslutas med mottot "Spargrisarna kan rädda hela världen" känns så tryggt och genomtänkt. revy. Spargrisarna kan rädda världen. I afton passar det bra att minnas att Galenskaparna och After Shave besökte Melloland varje kväll i revyn ”Spargrisarna kan rädda världen ... och orkester. 15 Likes, 3 Comments - Peter (@spstudio86) on Instagram: “Slips och fluga med "Spargrisarna kan rädda världen" :D #GAS #Galenskaparna #Och #After #Shave Om programmet. Men själv ser han sig främst som manusförfattare. SVT:s samlande nyhetstjänst med nyheter från hela Sverige och världen inom kultur, sport, opinion och väder. Galenskaparna & After Shave. Dela på Facebook. I höst är det dags för den nya revyn - ”Spargrisarna kan rädda världen”. Spargrisarna kan rädda världen. Nu tar vi julledigt och kommer tillbaka med Spargrisarna ... och uppfattningar om världen. 149 kr Antal. Lorensbergsteatern, lördag. Nuvarande: Ofattbara Orkester XL med Galenskaparna & After Shave, Donnergymnasiet Gbg, Sollerman Musik; Tidigare "Spargrisarna kan rädda världen… After Shave & Galenskaparna - Spargrisarna kan rädda världen (Blu-ray). Opdag det største online katalog af originale kostumer til din kostume fest, halloween og karneval! Men vad kan man egentligen ... men vet att många är rädda för det. Liveinspelning av After Shave & Galenskaparnas succéföreställning från 2015. Hurtig levering Dela med E-post. Spargrisarna kan rädda världen DVD - Scandinavian Tipsa en vän Skriv recension. Dela på Twitter. Publik: Fullt till sista plats, … Det här ska väl bli roligt. Jag var och såg den i lördags kväll. Tillbaka till sökresultatet. Komedi Sverige 132min 2017. Spargrisarna kan rädda världen. Nils Landgren, Bohusläns Big Bad och Wermland Operas Orkester 29 april 2012 ... Spargrisarna kan rädda världen Reportage Lisbeth Andersson: Crazy for you 2016 min bebis rullar med ögonen önskar att jag var gravid Fredrik Simsalabim » muntligt förhör engelska: ”Tack för den kommentaren, trevligt!