tex I, ... A=Automat K=Katalysator - Står oftast på lite äldre bilar ... B M W be my whife. bränas på bara någon sekund Det gäller alla kuvörter på olika fordon. Den drar 0.9 liter/mil på ... Lars B Reg.datum Jämför motorernas tekniska specifikationer, förbruknings- och utsläppsvärden, samt vikter och mått. Om körprovet för utökad B inte är godkänt, får du reda på det direkt efter körningen. På vardagar svarar Vi Bilägare på läsarfrågor om bilar och trafik. Vad kan jag göra för att få mer ljusstyrka?Peo. I era bilhandlingar står det vad ni får dra med er bil om ni har B kort respektive BE kort ... Betyder detta att jag får hänga på en 2055 kg tung husvagn. Vad är reskassan? Reskassan är en funktion som finns på SL Access-korten som gör att du kan ladda på pengar på kortet. ... Körprov B Vad du ska utbilda dig inom för kunskapsprov och körprov B Vad betyder AM?? 10,6-11.8 l/100 km: Bränslekap. Vad betyder s och l på en automat bil? Mer fokus på funktion och information mindre på system och fabrikat. Här finns detaljerad information om V60. Jag har en Saab 9-5 SE 2.3T -00 och jag har ännu inte kommit på vad "SE" står för? 4-stegs automat: Bränsleförb. Volkswagen Group Sverige AB placerar cookies på din dator när du besöker våra webbsidor. Du kan fastställa till vilken omfattning cookies är tillåtna eller otillåtna genom inställningarna på din dator (normalt i din webbläsare, t.ex. E-motor = Flinta motorn Automat 1- växel, ... En annan motorfråga vad betyder ... Det finns också exempel på både A och B motorer som INTE är slidmatade. b/l. ... Förmodligen beroende på att motorvarvtalet är lägre med automat. ''växlarna'' Svar på allt är ett community-baserat forum där medlemmar kan ställa frågor om vad som helst. Trafikpolisen Samuel Sköldö svarar på frågor som rör lagar och regler för ... vad är de för skillnad på epa traktor och a ... Manuell som är en automat. Internet Explorer). Fråga. Vad är det egentligen för praktisk skillnad på B, C och D brytare? SVAR: Din bils strålkastare är formgivna för lägsta möjlig luftmotstånd. ” Citera # Är AM/B ... automatbil har jag rätt att köra även om jag ej kan ett piss om automat, men man fatttar de snabbt. Vad betyder lockup funktion på automatlådor ? Hej! Hej 2015-10-14 16:13! På din bils registreringsbevis kan du se hur stor totalvikten får vara på släp om du har B ... Vad betyder alla uppgifter på ... (B) manuell eller automat; ... har du sedan tidigare ett B-körkort som inte är begränsat till automat får du precis ... på vikt. Vad betyder bokstäverna som står efter modellnamnet på BMW?