Jag skickar bara sånt som faktiskt är intressant och hjälpsamt. Rate Trump - Vote now! Vi invandrare får på riktigt kämpa dubbel så hårt som en Svensson på alla plan. Min sexlust hade definitivt slocknat om jag inte kände att min partner tände på mig för hur jag är här och nu. Jag tycker hunden är så fin, och jag är övertygad om … Självklart möter man på rasism man det är bara att tackla det. Ba, ba, vill bara få va mig själv. Han är så sjukt söt o snäll mot mig! Han gör verkligen så att jag känner mig fin och att jag förtjänar att va hans! Tycker du inte …? Få smarta tips och verktyg om hur du jobbar som influencer! Jag är arg och upprörd över det påhopp jag fått, vad tycker du? asså jag är själv bisexuell så för mig så är det helt okej att vara samma kön 16. Tack för en fantastisk blogg! Tycker det är härligt med sådana människor och det är bara … – Jag har jättesvårt att välja, men jag tycker ju att jag i ”Bara få va mig själv” lyckats fånga den känslan och budskapet på ett coolt sätt som är svårt att göra, och som kräver ett hantverkskunnande jag inte visste att jag hade. Du kan bli precis vad du vill i Sverige bara du har ett mål. Här får du läsa om mig, Gabriella, som är född 1995 och alltså 23 år gammal. gÖr vad du vill – inte vad andra tycker att du ska För att vårt liv ska kännas meningsfullt och så som vi vill ha det behöver vi börja med oss själva, ta reda på vad vi vill. Idag vet jag vem jag är, jag har bra självkänsla och älskar mig själv. Som tycker jag är elak som säger vad jag tycker men snackar skit om era vänner bakom deras ryggar? För att kunna få en tillvaro som vi trivs med kan vissa av oss behöva träna på att strunta i vad andra tycker och tänker. ... En insändare är en text där du berättar vad du tycker om något. 669 Likes, 205 Comments - Elaine Eksvärd️⏰ (@elaineeksvard) on Instagram: “”INTE SPONSRAT, bara creepy” Matheo och jag sitter i bilen och pratar om min födelsedag och vad … Han gör verkligen så att jag känner mig fin och att jag förtj