Varför drömmer man så konstigt och varför drömmer man om vissa personer? Hej jag undrar varför jag rör mig så mycket när jag sover? Drömmar handlar om att det centrala nervsystemet bearbetar information, men exakt varför vi drömmer finns det många teorier om. Nog för att han ser bra ut pojkspolingen (ja han är faktiskt endast 23 år gammal! Sömngång är det märkliga tillstånd, då personer kan få för sig att möblera om, klä på sig och laga mat – trots att de sover. Vissa morgnar känns det som att vi inte haft några drömmar alls. Vissa minns aldrig sina nattliga eskapader medan andra kommer ihåg så mycket som 15 drömmar per natt. Varför kommer vissa människor ofta ihåg vad de drömmer, medan andra nästan aldrig minns sina drömmar? Om du drömmer du äter en råtta, kan det lova lättförtjänta pengar inom en snar framtid, men det är osannolikt att vara många.I sådana fall kan en person, till exempel hitta en väska med en liten mängd. Europadetektiv arbetar som privatdetektiv / detektiv och med traditionell privatdetektiv / detektiv-verksamhet samt privatdetektiv - spaning. Ibland tror man att det betyder att man inte har gått vidare om man fortfarande drömmer om sitt ex. Man är i en konversation, i en annan sägs ens eget namn och man förflyttar direkt sin uppmärksamhet dit och hör sitt namn, även fast man inte var med i den konversationen. Men hjärnans ju i full process hela natten och det känns inte som någon bearbetning när man drömmer något som man skulle kunna göra en action thriller av dagen efter.. Men att försöka göra mer fridfulla saker vore ngt om man nu inte hade en så stressig vardag med jobb och plugg:( ska försöka på helger i alla fall. Alltså: drömmer du livligt har du troligen bra sömnkvalitet - och goda förutsättningar för en stark mental hälsa. ... Särskilt om drömmen varit stark. Hur vida man är en kreativ person om man drömmer mycket har jag ingen som helst åsikt om men att man kommer i håg sina drömmar tydligare när man har en oro är nog kanske en förklari