Har alltid kunnat lita på min omdömeslöshet / Har alltid kunnat tappa min skalle till marken / Har alltid varit säker på att jag kan göra fel Jag har valt: Vart jag mig i världen vänder Av: ... ensam som sjunger låten eftersom den sjunger ¨Vart jag mig i världen vänder står jag här med tomma händer¨. Vart jag mig i världen vänder står jag här med tomma händer G D Vart jag mig i världen vänder står jag här med tomma händer. juliabjorkhage ”Vart jag mig i världen vänder står jag här med tomma händer Längtar efter något som kan rädda mig” ? #densvenskabjörnstammen Vart jag mig i världen vänder står jag här med tomma händer. Learn this song on Jellynote with our interactive sheet music and tabs. ... D# Bb Vart jag mig i världen vänder står jag här med tomma händer. Vart Jag Mig I Varlden Vander tab (version 2) by Den Svenska Bjornstammen at GuitareTab.com Play along with youtube video covers. C G Längtar efter något som kan rädda mig. Vart jag mig i världen Har alltid kunnat lita på min omdömeslöshet Har alltid kunnat tappa min skalle till marken Har alltid varit säker på att Vart jag mig i världen vänder står jag här med tomma händer, längtar efter någon som kan rädda mig. Längtar efter något som kan rädda mig . Vart jag mig i världen vänder står jag här med tomma händer Längtar efter något som kan rädda mig ... Vart jag mig i världen vänder står jag här med tomma händer Längtar efter något som kan rädda mig ... G Am C G Vart jag mig i världen vänder står jag här med tomma händer. ... Vart jag mig i världen vänder står jag här med tomma händer Längtar efter något som kan rädda mig D# Bb Vart jag mig i världen vänder står jag här med tomma händer. Vart Jag Mig I Världen Vänder This song is by Den Svenska Björnstammen and appears on the album Vart Jag Mig I Världen Vänder (2011) and on the album Ett Fel Närmare Rätt (2012). Videoklip, překlad a text písně Vart Jag Mig I Världen Vänder od Den Svenska Björnstammen. G Am C G Längtar efter något som kan rädda mig x2. Vart Jag Mig I Världen Vänder This song is by Den Svenska Björnstammen and appears on ... Vart jag mig i världen vänder står jag här med tomma händer Vart jag mig i världen vänder står min lycka i Guds händer. Kan vi vakna med tiden och sansas i sömnen. Lyrics to 'Vart Jag Mig I Världen Vänder' by Den Svenska Björnstammen. Lyrics to 'Vart Jag Mig I Världen Vänder-The Very Best Remix' by Den Svenska Björnstammen. Övriga kommentarer: Blev avslöjad av att en skrev de riktiga på facebook, ganska pinsamt när jag även kommenterade det jag trodde va rätt. ♥ ♥ ♥ ♥ Vart jag mig i världen vänder står jag här med tomma händer Men jag sjöng: Vart jag mig i världen vänder står jag här och matar änder. G Am Vart jag mig i världen vänder står jag här med tomma händer. Vart Jag Mig I Varlden Vander Chords by Den Svenska Bjornstammen learn how to play chords diagrams Vart Jag Mig I Varlden Vander chords by Den Svenska Bjornstammen with chords drawings, easy version, 12 key variations and much more. ... Vart jag mig i världen vänder står jag här med tomma händer. Vart jag mig i världen vänder - Den svenska björnstammen - free chords and lyrics. Vart jag mig i världen vänder står jag här med tomma händer Längtar efter något som kan rädda mig Vart jag mig i världen vänder står jag här med tomma händer men jag ser att du ler och jag tror att du tvivlar vart jag mig i världen vänder står jag här med tomma händer längtar efter någon som kan rädda mig ... vad som än händer jag hoppas att ditt vin blir till vatten blixtar pricka de hälsa till satan vi hörs Vart jag mig i världen vänder Songtext von Den svenska björnstammen mit Lyrics, ... Vart jag mig i världen vänder står jag här med tomma händer Vart jag mig i världen vänder - Den svenska björnstammen - free chords and lyrics. Jag har valt: Vart jag mig i världen vänder Av: ... sjunger låten eftersom den sjunger ¨Vart jag mig i världen vänder står jag här med tomma händer¨. Vart jag mig i världen vänder står jag här med tomma hän.. G Am C Em x2. Learn this song on Jellynote with our interactive sheet music and tabs. Ursprungsversen Gud som haver barnen kär, se till mig som liten är. När vi låtsas på riktigt från hjärtat och drömmen. G D Vart jag mig i världen vänder står jag här med tomma händer. C G Längtar efter något som kan rädda mig x4. Vart jag mig i världen vänder står jag här med tomma händer. TAB VIEWS for vart jag mig i varlden vander (ver 3) chords: 442 To to be able to download PDF tabs, rate, comment & submit guitar tabs, bass tabs, keyboard tab, lyrics and drum tab files you must LOGIN TO TABCRAWLER Online Guitar Tabs & Guitar Pro, Bass Tab, Drum Tabs Archive MEMBERS ONLY AREA. Den Svenska Björnstammen - Vart Jag Mig I Världen Vänder (Letras y canción para escuchar) - Har alltid kunnat lita på min omdömeslöshet / Har alltid kunnat tappa min skalle till marken / Har alltid varit'säker på att jag kan göra fel / Det ger Vart jag mig i världen vänder står jag här med tomma händer Längtar efter något som kan rädda mig Vart jag mig i världen vänder står jag här med tomma händer ... För vi lever alla med känslan att falla Och vid tomhetens botten står vi på toppen Vart jag mig i världen vänder står jag här med tomma händer G Am Vart jag mig i världen vänder står jag här med tomma händer. Videoklip, překlad a text písně Vart Jag Mig I Världen Vänder od Den Svenska Björnstammen. Play along with youtube video covers. Vart jag mig i världen vänder står jag här med tomma händer Längtar efter något som kan rädda mig Vart jag mig i världen vänder står jag här med tomma händer ... För vi lever alla med känslan att falla Och vid tomhetens botten står vi på toppen Vart jag mig i världen vänder står jag här med tomma händer Har alltid kunnat lita på min omdömeslöshet / Har alltid kunnat tappa min skalle till markn / Har alltid varit säker på att jag kan göra fel