Om du vill ha rådgivning och testa instrumentet innan du köper det så är du välkommen i till vår butik på Skanstorget 10 i centrala Göteborg. Jag hade beställt ett Guitar Hero 3 PC den 15 december som jag nu nyss fick reda på har utgått ur sortimentet. Tjena nu har jag då vuxit ifrån mig från mitt xbox360 så jag vill sälja det. Det första Guitar Hero spelet jag spelade var Guitar Hero 3: Legends of Rock till Xbox 360, och jag älskade det. Är det så fel? Jag hade beställt ett Guitar Hero 3 PC den 15 december som jag nu nyss fick reda på har utgått ur sortimentet. Vill köpa Guitar hero warriors of rock, super bundle. Ingår: 1st ps2 spelkonsol med 19 orginal spel bl.a. ... XBOX 360 - Guitar Hero III: Legends of Rock Kaptenkrok i 99:- Begagnad. Har du varit sugen på Guitar Hero Live, älskar Imaging Dragons och samtidigt vill göra en god gärning?Då ska du raskt surfa över till denna Tradera-auktion där du just nu kan köpa en gitarr signerad av just Imagine Dragons, spelet till Playstation 4 och alla intäkter går till Musikhjälpen. Idioter hela bunten på … Jag gillade konceptet och jag kände mig som en riktig rockstjärna när jag frenetiskt tryckte på gitarrens knappar! /hulle. en Guitar Hero gitarr för 360. aa tjenare! Jag ska nu sälja mitt nästan nyköpta xbox 360, ... Fifa 15 och Guitar hero (med gitarr som inkluderas). Playstation 3- versionen som vi testade klarar däremot inte av det, tack för det Activision (se rutan nere till höger). ... Ja tack jag vill ha Ginzas katalog gratis. – Jag rekommenderar en Xbox … Via en USB-kontakt eller en mikrofon är det tänkt att man ska koppla in en riktigt gitarr till datorn och spela via Guitar Rising. Gillar du spelet Guitar Hero blir du säkert glad att höra att Game Tanks kommande spel Guitar Rising liknar Guitar Hero men här handlar det om att faktiskt spela gitarr på riktigt. Guitar Hero Live köptes till Xbox One och jag och min flickvän delade 50/50 för GH-spelet. Annons om: trummor på Citiboard.se - Köp & sälj begagnade och nya saker i ditt område . Med bas menas samma plastpryl som används som gitarr, så Xbox 360 versionen kan använda sig av Guitar Hero-gitarrerna. koppla upp guitar hero gitarr ps2. Använder kontrollen till emulatorer och Street Fighter IV. Jag har en trådlös adapter till HTPCn, funkar fint både med en trådlös kontroll och t.ex. Böcker. Kan skickas efter kontroll av fraktkostnad. 400:- vardera är ju kanonbra. Jag har ett xbox 360 med hdmi utgång med 2 trådlösa kontroller. 4 000 kr...Ps4 pro konsol med en kontroll och 1 spel gta 5 Samt playstation trådlösa ... SÄLJER EN XBOX 360 MED 500GB SVART … Sen har jag en ratt med pedaler som är trådlösa riktigt skönt att spela med!! 150,00 kr. De har ju inte gjort något, bortsett från hjälpt oss Xbox 360 användare. Sedan vill Activison att vi ska köpa fler låtar via Xbox Live. Köpte även 2:an i efterhand för att få vissa låtar. Råkade köpa ett Xbox 360 av en bekant ... jag kan skicka en till dig ifall du inte vill köpa ... som det är på gitarren till guitar hero? Guitar hero gitarr xbox 360 från Kr. DISC Rocksmith (Xbox 360) + Black Knight CST-10 Guitar, Vintage Cream - Ursäkt, denna produkt är nu avbrytas. Activision avslöjade nyligen den fullständiga låtlistan för Guitar Hero: Aerosmith. Sen har jag ett Kinect med spelet adventures. Klicka i bilden för att zooma. Visst är det viktigt att ha en bra konsol när man ska spela, men den är ingenting värd om man inte har roliga, spännande eller … Med 360 kan man spela allt från Guitar Hero till tunga krigsspel och den finns i olika prisklasser beroende på om den har inbyggd hårddisk eller inte. Om man är intresserad är det... Playstation 4 PRO. Guitar Hero, the pop culture ... Xbox 360; Xbox One. Personligen tycker jag väl att det är lite väl tomt på intressanta låtar att spela men det kan kanske bero på att jag inte är ett stort fan av just Aerosmith men Walk this Way är med i alla fall, alltid något. Ingen Xbox 360 utan spel! Xbox Classic; Xbox 360; Xbox One; ... *Wii Gitarr vit. AlteroS, varför gnäller du på Microsoft? ... kontroller formade som en gitarr. Sen vid köpet så får man med neddforspeed serier till pc. Guitar Hero: ... Pc, PlayStation 2, Xbox 360, Nintendo Wii, PlayStation 3. aa tjenare! ... Frivillig tilläggskontakt om du vill ansluta ljud och bildkablar röd/gul/vit i scartuttag på TV. minneskort på 8mb. Det är ett sånt där spel som jag inte behöver ha för mig själv heller (som jag är mer mån om när det kommer till många andra titlar i samlingen). Guitar Hero Aerosmith med tillhörande gitarr (man sätter en wiikontroll i gitarren). Vi har nu 15 Guitar hero gitarr xbox 360 från Blocket.se, Annonsera.se och 3 andra webbplatser. Det går att köpa spel separat om man vill...Hej! Om nu det var pengar så är det ju Sony du ska gnälla på. Sökresultat Sökningen pågår Sökresultaten dyker upp här efterhand. Ska du köpa en ny speldator? Hitta den bästa speldatorn! 270. fifa 2011 som jag köpt för 399kr , 1st guitar hero 2, 1st trådlös handkontroll, 1st orginal sony handkontroll med sladd, dock är mottagaren för gittaren defekt,men finns att köpa ny. Ingår en gitarr … Minhembio - Mötesplatsen för hembio och hifi-entusiater. Du kan fortsätta skriva om du vill … Böcker Bra Musikböcker. Katalogen skickas ut varje månad. Snabbt och enkelt med hundra tusentals lokala annonser inom mode, möbler, heminredning, barnprodukter, elektronik, sportutrustning med mera. Oavsett om du är ute efter en klassisk gitarr, westerngitarr, elgitarr, ukulele, banjo, mandolin, keyboard eller ett annat instrument så är du välkommen till oss. Produkter på bilden: Activision Guitar Hero 2 (Gitarr) (Xbox 360), Dynavoice Challenger M-65 5.0 (2009-10-15 16:39:00) Bilden är högupplöst. Jag vågar påstå att jag inte haft samma driv inför ett musikspel sedan Guitar Hero II släpptes till Xbox 360.