Serien blev hyllad men samtidigt kritiserad av många för sättet serien berörde känsliga ämnen som depression och självmord. Hur tittar man på svensk TV utanför Sverige. Men Hannahs död synliggör de riktiga sprickorna i karaktärerna – och skolans fasad – och sätter därmed i gång drama och känslostormar på en nivå få andra tonårsserier når upp till. En skoningslös bandit sprider skräck i jakten på en före detta medlem i sitt gäng som börjat ett nytt liv i en stillsam stad som bara befolkas av kvinnor.Relaterade inlägg:Netflix utökar sitt utbud av originalserier för barnDet vet vi om ’13 Reasons Why’ säsong 2Netflix visar nu när filmer och serier tas bortNytt avsnitt av Violetta varje … 10 Jul. Tv-serien ”13 skäl varför” är en stor tittarsuccé, men har också mött massiv kritik kring hur den skildrar självmord. Se den nya säsongen av Stranger Things utomlands. Stream Sverige. Efter att … May, 2018. Jag håller på att skriva ett inlägg om andra säsongen som kanske kommer upp imorgon (eventuellt senare). ... Nu avslöjar Netflix 6 saker om ”13 Reasons Why” säsong 2 (Obs spoilers) Läs mer: Yrken för framtiden; metro … Om du inte kan få nog av amerikanska skolgårdar som kuliss, mysterium som ska lösas och serier man kan marathon-titta på, så är ”13 … Netflix har nämligen beställt ytterligare en säsong av serien. Just nu . Netflix nya originalserie ”13 Reasons Why”, eller ”13 skäl varför” som den heter på svenska, handlar om 17-åriga Hannah Baker (Katherine Langford) som begår självmord. Netflix har nämligen beställt ytterligare en säsong av serien. ”13 reasons why” är ett av årets mest fandom-genererande fenomen, alla kategorier. Netflix-serien ”13 reasons why” är den mest omdebatterade just nu Fansen älskar high school-dramat på självmordstema och målar naglarna blå. ”13 reasons why” är ett av årets mest fandom-genererande fenomen, alla kategorier. Streama svensk TV utomlands. 13 Reasons Why får en säsong 2 Nu är det klart att 13 Reasons Why får en säsong 2. Streama 13 Reasons Why. Nu är jag inne på 13 Reasons Why säsong 2 och woooow vilken säsong!! Då kommer sista säsongen av Teen Wolf . Säsong 1 släpptes först i USA men finns nu tillgänglig även i Sverige och säsong 2 rullar ut just nu, med ett nytt avsnitt varje vecka. In the aftermath of the events chronicled in the film “Thor: The Dark World”, Coulson and his team pick up the pieces – one of which threatens to destroy them. 1-1. 13 Reasons Why: Beyond the Reasons: Säsong 2 (Trailer) Spela upp senaste trailern Dylan Minnette, Katherine Langford, Kate Walsh, Brian Yorkey med flera diskuterar de ämnen som tas upp i den andra säsongen av 13 Reasons Why. 13 reasons why/13 skäl varför tillbaka med ny säsong på Netflix. 1-3. ”13 Reasons Why” (svenska: ”Tretton Skäl Varför”) blev en megahit runtom i världen förra året. I fredags släpptes säsong 2 av 13 Reasons Why på Netflix! Titta på Stranger Things säsong 2 online. Den första säsongen bygger på Jay Ashers bok med samma namn, och det är den enda boken. ”13 Reasons Why” (svenska: ”Tretton Skäl Varför”) blev en megahit runtom i världen förra året. Ingen Halloween utan Eleven & co, eller hur? Foto: AP/TT Tv-serien "13 skäl varför" är en stor tittarsuccé, men har också mött … Katherina Langford som Hanna Baker i "13 reasons why". Annons. Nyheten dök först upp på seriens Twitterkonto , i ett … 13 Reasons Why (2 säsonger -) Trigger Warning på denna serie. Avsnitt 1 Dec 07, 2017. Avsnitt 8. Jag tror inte att någon är jätteförvånad, den första säsongen hade premiär i mars 2017 på Netflix och blev snabbt en stor hit. Jag blev ganska förvånad över en andra säsong, men ändå glad. Facebook; Twitter Den populära och kontroversiella Netflixserien "Tretton skäl varför" får en fortsättning, skriver TV Line. Båda säsonger är otroligt bra, men säsong 2 är mer brutal än den första. Har du som jag sett trailern för ”13 skäl varför” och undrat om Netflix nyaste tillskott i seriekatalogen är sevärt? Ungdomsserien 13 Reasons Why hade premiär 31 mars på Netflix och det verkar som att serien mottogs rätt väl trots sitt kontroversiella ämne. Avsnitt 2. 13 Reasons Why 2017 9.2. I fredags släpptes säsong 2 av 13 Reasons Why på Netflix! Se första bilderna på Dylan Minnette, Alisha Boe med flera från säsong 2 - då är det premiär på Netflix för nya avsnitten av Brian Yorkey. Just nu . ”13 Reasons Why” (svenska: ”Tretton Skäl Varför”) blev en megahit runtom i världen förra året. Serien blev hyllad men samtidigt kritiserad av många för sättet … ... Titta på 13 Reasons Why på Netflix utanför Sverige. Justin doesn’t show up at school, and Hannah’s mother finds something troubling. Hannah makes friends with Jessica and Alex, two other new students. Avsnitt 2 Dec 14, 2017. Marvel’s Daredevil 2015 6. 7 Jul. Nu har samma studie gjorts i Sverige och resultatet visar att 2,5 miljoner svenska jobb kommer att påverkas. Den här serien handlar om en dagstidningsreporter som skickas till sin hemstad för att rapportera om en serie olösta barnamord. Vi skriver om streamade tv-serier. Det vet vi om ’13 Reasons Why’ säsong 2 Datum: 19/06/2017 | Inga kommentarer Streamingtjänsten Netflix har meddelat att den populära och kontroversiella serien ’13 Reasons Why’ återkommer med 13 nya avsnitt under 2018. Niall Horan kommer till Sverige i höst – då kan du köpa biljetter . Medverkande, manusförfattare, producenter och experter på mental hälsa diskuterar de svåra ämnen och teman som utforskas i 13 Reasons Why. För i grunden är 13 Reasons Why ett ganska typiskt high school-drama om pluggångest, fyllor, sex och allt annat som hör tonåren till. Serien blev hyllad men samtidigt kritiserad av många för sättet serien berörde känsliga ämnen som depression och självmord. Netflix-serien ”13 reasons why” är den mest omdebatterade just nu Fansen älskar high school-dramat på självmordstema och målar naglarna blå. Vet att det är underbart väder ute och jag kanske borde göra något men jag är verkligen bara så sugen på att ligga i soffan och kolla serier som jag inte hunnit se. 13 Reasons Why hade premiär på Netflix Sverige den 18. Beyoncé och Jay-Z har fått tvillingar ... Nu har inspelningarna av 13 reasons why säsong 2 … ... 13 Reasons Why. Nu får den uppmärksammade serien en ny säsong. 644 likes. High Maintenance 2016 7. Reggie spelades av Ross Butler i säsong 1 men på grund av hans fullspäckade schema i samband med inspelningarna av ”13 reasons why” säsong 2 var rollsättarna av Riverdale tvungna att hitta en ny skådespelare. Så bra! Stranger things: säsong 2 31 oktober, 2017 13 kommentarer Handling : När övernaturliga krafter återvänder till Hawkins ett år efter att Will återvänt så inser dem att hans försvinnande bara var början på något ännu större. Tretton skäl varför (13 Reasons Why) Trailer Efter en tonårsflickas förbryllande självmord får en klasskamrat ett antal kassettband som avslöjar orsakerna till hennes tragiska beslut. Följ oss! Hitta flera nya filmer och serier på Flixfilmer.se. Jag blev ganska förvånad över en andra säsong, men ändå glad. Hennes trassliga förflutna kolliderar med chockartade händelser i nutid. Bye Bye Sweden säsong 1. ... 2015. kallaste vädret i sverige Nya smaken chilipeppar & saltlakrits från Triumfglass är lika vågad som god. Förra veckan kom den populära 80-tals-skräckserien Stranger Things tillbaka med säsong 2 och jag tror inte att jag var den enda som satt bänkad vid Netflix. Ungdomsserien 13 Reasons Why hade premiär 31 mars på Netflix och det verkar som att serien mottogs rätt väl trots sitt kontroversiella ämne.