Dölja inlägg från vän på Facebook? Vi tar bort inlägg och länkar till andra webbsidor som innehåller diskriminerande, främlingsfientligt eller kränkande innehåll, där påhopp på person eller organ... isation förekommer, eller med syfte att göra reklam för andra sidor. Sedan Facebook delade på chatten och feeden i olika appar så har det ju blivit så otroligt mycket lättare att Facebook-chatta i telefonen. Hej Joe, Detta är inget du laddar hem, utan det finns tillgängligt på Facebook under varje inlägg. Undrar hur man gör för att dölja hela ens logg och dölja så att statusuppdateringar inte syns för en viss person i min vänlista? Menar du på förstasidan? I verktyget Visa som anges inte om personer kan samverka i din tidslinje via inlägg, gilla-markeringar eller kommentarer. Tja, i "Dagbok" eller "Activity Log" -knappen på "Cover Photo" eller "cover foto", kan vi bara ett par klick för att inaktivera meddelanden som våra vänner ser dem i Nyheter deras foder när du accepterar vänförfrågan till en person. ... och att vi är ett bluff företag för att dölja ... från dennes inlägg. man kan ju dölja en person så man inte ser om dom uppdaterar. Jag märker ofta när man läser i olika diskussioner på nätet att många missförstår saker kring förtalslagstiftningen så jag tänkte skriva ner några riktmärken Vad kan jag göra när en person hängt ut mig som nazist på Facebook? Obs! Hej! För att vidga mina vyer inom bostadsrättsområdet sökte jag information och hamnade här hos er. Jan Nybondas analyserar Finlands tre krig mot Sovjetunionen 1918-20, 1939-40 och 1941-44. tror att han menade d, fast tvärtom, dock har jag ingen aning om detta funkar Är det någon som kan hjälpa mig med tips på hur man kan få en snygg, dold rördragning av vattenrör till radiatorer (är det tillåtet?). ... Välj om du vill blockera spel eller förfrågningar från viss person. Facebook är en populära sociala medier nätverk och Facebook messenger app är en av de mest nedladdade apps på Google marknaden. Vi skall förbereda oss för vad som bör göras efter sammanbrottet. Det bästa sättet att ta reda på om en tjej är intresserad av dig utan att själv ta några risker är att observera ifall hon uppvisar några tecken på intresse. När du stänger chatten för alla eller en grupp av människor, de kan fortfarande meddelande som du, men de meddelanden som kommer att gå till din Inbox och inte att visas i chatten eller på Facebook … Välj en person, sida eller grupp. Finns en liten flik till höger om man för musen över personen med "dölj". en vän eller kollega, skriver du personens namn i det tomma fältet och trycker på enter. en vän eller kollega, klickar du på Visa som specifik person, skriv personens namn i fältet och tryck på Retur. Jag är tillräcklig smart för att se att mina dagar som ”Facebook-polis” är räknade, skriver polisen Scott Goodwin, som blivit JO-anmäld för ett inlägg på polisens Facebook-sida. Kan man på något sätt dölja samtliga inlägg man gör för en specifik person på Facebook? Tänk på att om du gör ett inlägg på någon annans tidslinje bestämmer den personen vilken målgrupp som kan se inlägget. Samtidigt är det ju så idag att Facebook och ... en person på Facebook är ju att ta bort personen som vän. Om du vill ändra målgrupp för ett inlägg efter att du delat det kan du klicka på målgruppsväljaren och välja en ny målgrupp. Det som skrivs på vår Facebooksida blir allmän handling. Hej Tob, tack för att du delar med dig av dina erfarenheter. Om vännen skriver en kommentar under ditt inlägg eller posta av en gemensam vän, ser du kommentarer trots att vännen dolda status. Jag vill inte ha några frågor om varför jag är vän med den här personen och dylikt, jag vill ha bara svar på frågan. För vissa är det inget annat än ett modeuttryck, medan andra skaffar en eller fler av kulturella skäl. Klicka på högst upp till höger på valfri Facebook-sida och välj Inställningar; ... Om du vill förhandsgranska hur profilen visas för en viss person, t.ex. Med anledning av detta har jag och min vän blivit uthängda som nazistsympatisörer och att vi är ett bluff företag för att dölja något annat, vilket absolut inte är sant!Det är en person vad jag vet som hänger ut oss helt fanatiskt på Facebook som nazister, skriver allt möjligt som inte är sant!Personen har bl.a. – För att på bästa sätt återställa Normalitet. Om du inte är vän med en person på Facebook och försöker kontakta ... Ifall du inte vill se ett visst inlägg i ditt flöde kan du dölja det. Klicka på längst upp till höger på Facebook. Klicka på Sluta följa personer för att dölja deras inlägg. Så här gör du för … Mina inlägg: Aktiva ... Jag stör mig allvarligt mycket på en grej på facebook. – På andra sidan avgrunden. I dagens handledning kommer vi att tala om hur vi kan isolera våra Facebook-inlägg obehagliga ögon människor. – Använd krysset för att dölja. Dölja en vän på Facebook kommer inte få hennes kommentarer osynlig på din nyhets-feed. Välj Inställningar för nyhetsflödet. http://i.imgur.com/HHppo1b.png "Personer du kanske känner ... Du kan dölja … Facebook flödar över av falska profiler som försöker få dig att delta i undersökningar, gilla Facebooksidor eller till och med stjäla din personliga information. För jag kan ju ibland se folks inlägg och bilder som jag inte är vän med, bara för att en av mina vänner har gillat det? Hur man kan söka efter, dölja och blockera Facebook meddelanden på Android . Somliga skaffar tatuering som ett minne av en tid, plats eller person, medan vissa människor väljer att skaffa en tatuering av en helt annan anledning, till exempel för att täcka upp ett fult ärr. Om du vill förhandsgranska hur profilen visas för en viss person, t.ex. Är nämligen gravid och jag är lite sugen på att skriva ut det på fb men vill inte att mina kollegor på jobbet får veta det riktigt än. För närvarande krävs det dock att du har minst 100 som följer din sida för att knappen ska vara aktiverad. Så här slutar du följa en person, sida eller grupp i nyhetsflödet: Klicka på längst upp till höger om inlägget.