Hur undviker man de röda prickarna vid bikinilinjen? Klart det finns undantag men majoriteten är orakade. Där ja bor rakar sig alla typ, har gjort sedan man va 13 kanske. Hur ska man raka pungen Utvalda aktiviteter från Aktivitetsguiden; Jag har en fråga som jag hoppas få svar på: Jag är superhårig över typ hela kroppen och min fru vill att jag ska raka … Varsågod, VeckoRevyn besvarar läsarnas vanligaste frågor om rakning! Hur ska man raka sig där nere? verka rju livsfarligt. Hur rakar man sig? Men ska man raka, så ska man tänka på följande saker: se till att huden är så ren som möjligt, använd raklödder eller -kräm speciellt för bikinilinjen, raka MEDHÅRS och smörj sedan med något som lugnar huden, tex vanlig bassalva. Jag tycker hår är äckligt därför rakar jag mig men det är ju en helt naturlig sak så vill man ha det kan man väl ha kvar det. elr hur tycker pojkarna man ska raka sig? ... Klart som fan att det är normer som gör att jag gillar det. Oscarboy ... Jag har ingen aning, men jag tycker att jag har för mycket hår där nere och skulle vilja få bort. Att man rakar sig eller hur man gör det varierar otroligt från person till person. I min värld är det inte konstigt att raka sig, jag tycker att de flesta rakar sig väldigt mycket i dag, både tjejer och killar, oavsett ålder. Ja, ju oftare du rakar dig, desto större är sannorlikheten för att ditt skägg blir starkare och växer tillbaka fortare. Raka sig utan att få röda prickar i underlivet - Sex & Sinne - Hamsterpajs forum Du ska raka det som känns bäst för dig, inte som dina väninnor gör bästa som din partner vill ha det. - YouTube Hur rakar man sig i underlivet?? Blir. Vildvuxet, helr rakat eller bara underlivet buske — det är frågan. Tirah svarar: Hej! Killar gör det dom tror tjejerna gillar. Kanske gör du det själv. Tirah svarar: Hej! och som gravid är man dessutom mer infektionskänslig så man kan lätt dra på sig onödiga svampinfektioner bland annat så jag skulle absolut tänka mig för innan jag rakade mig där i tid och otid som gravid. Direktlänk till inlägg 10 juli 2011. 18 juli, 2017. Visst kan det vara trevligt när det är rakat på killar om man ska ner där och leka men det kan också se rätt sjukt ut på ett sätt. Vad man "ska" och inte ska … Ja, ju oftare du rakar dig, desto större är sannorlikheten för att ditt skägg blir starkare och växer tillbaka fortare. Nåra tips? Hur ska jag raka pungen?-Sex &Sinne-Hamsterpajs forum ... Ja undra hur mycke man ska raka sig ibland kliar det som f-n tex om man rakar sig bakom pungen Va tycker ni? Åt vilket håll ska man raka? Raka sig utan att få röda prickar i underlivet - … håller med #13 och om du har hår på kuken snälla snälla raka bort skiten lr svarva vad du tycker e bäst men bort med skiten det e hur vill du att tjejen ska Hur fungerar kuken? Själv tycker jag man ska raka sig där nere även om man är kille eller tjej. Vad man "ska" och inte ska göra är helt upp till dig. Tanken på en kille som sitter och rakar sig där nere är extremt off-turning! En bra rakhyvel hjälper med detta, då rakhyven helst ska ta håren helt nere vid hårroten/hårsäckarna. Alla tycker olika, jag har kompisar som älskar hår, och dom som inte alls gillar det. hur raka pungen 無料. Oscarboy ... Jag har ingen aning, men jag tycker att jag har för mycket hår där nere och skulle vilja få bort. Personligen gillar jag inte hår, det ska vara trimmat eller helt borta. Gör det ont? ... Och där är det ju samma sak. ... P? ... Men om man ftf nt vet hur man ska raka sig, vad häner då? Hur ska jag raka pungen?-Sex &Sinne-Hamsterpajs forum ... Ja undra hur mycke man ska raka sig ibland kliar det som f-n tex om man rakar sig bakom pungen Va tycker ni? Alla tycker olika, jag har kompisar som älskar hår, och dom som inte alls gillar det. - Inte ska man behöva göra så mycket för att ha sex. Ok, kanske inte så vanligt att en kille frågar detta, men jag gör det faktsikt åt en annan person. ... Men om man ftf nt vet hur man ska raka sig, vad häner då? Min kille bryr sig inte om mitt hår, även om han själv ansar sitt. Jag tycker det ser mycket finare ut på en tjej att vara helrakad än på en kille. Hur undviker man de röda prickarna vid bikinilinjen? Vart ska man raka sig? Vart ska man raka sig? hej! Men ska man raka, så ska man tänka på följande saker: se till att huden är så ren som möjligt, använd raklödder eller -kräm speciellt för bikinilinjen, raka MEDHÅRS och smörj sedan med något som lugnar huden, tex vanlig bassalva. Ingen går genom livet opåverkad och det fria valet där man rakar eller sminkar sig för "sin egen skull" är en illusion. Hur träffar man en seriös kille? Contents: HUR SKA MAN RAKA PUNGEN Hur ska jag raka huden runt pungen? Och säkert har du väninnor sättet är både sättet släta och bästa ansade där nere. Gör det ont? Allt fler barn rakar av sitt könshår Raka underlivet kille. Jag tycker det ser mycket finare ut på en tjej att vara helrakad än på en kille. Själv tycker jag man ska raka sig där nere även om man är kille eller tjej. - … håller med #13 och om du har hår på kuken snälla snälla raka bort skiten lr svarva vad du tycker e bäst men bort med skiten det e hur vill du att tjejen ska Hur fungerar kuken? ... Bra sex – hur ska man göra? ... Tjejen vill inte raka sig längre – vad ska jag göra? Har du några tips som är bra att veta. Kan man vaxa sig? Rakat underliv - undrar hur många tjejer som rakar sig "där nere", ... Själv tycker jag man ska raka sig där nere även om man är kille eller tjej. Sen fick ja en vän som kom ifrån en mindre stad. Är man äcklig om man inte rakar sig? (kille) hej:) Det känns som om det bara är jag som inte rakar mitt könsorgan så jag undrar om man ska raka sig där nere eller inte? Kanske gör du det själv. Det kan ju gå så att han rakar sig … Killar gör det dom tror tjejerna gillar. Är man äcklig om man inte rakar sig? Ska all hår bort? (kille) hej:) Det känns som om det bara är jag som inte rakar mitt könsorgan så jag undrar om man ska raka sig där nere eller inte? Åt vilket håll ska man raka? Nåra tips? 26 maj, 2017. Väldigt många kvinnor jag möter rakar alltihop, för att de tycker att det känns mer hygieniskt. Tanken på en kille som sitter och rakar sig där nere är extremt off-turning! Varsågod, VeckoRevyn … Nästan alla mina kompisar rakar sig i princip dagligen och har alltid renrakade ben, under armarna och underlivet (där snackar vi "ministräng"). Min kille bryr sig inte om mitt hår, även om han själv ansar sitt. Jag har lyckat övertala en tjej här i Kina att börja raka sig där nere, men hon har aldrig gjort det förr, då det är ganska ovanligt här än så länge. Personligen gillar jag inte hår, det ska vara trimmat eller helt borta. Om han brydde sig skulle jag säga att det var hans problem. Hur rakar man sig? Hon sa att folk där inte har rakat sig och fortfarande inte gör det. Hur ska man raka sig där nere? ... Klart som fan att det är normer som gör att jag gillar det. Blir. Hur ska man raka sig? Att man rakar sig eller hur man gör det varierar otroligt från person till person. Visst kan det vara trevligt när det är rakat på killar om man ska ner där och leka men det kan också se rätt sjukt ut på ett sätt. eller ska ... ni som inte vill att killen rakar. Raka sig utan att få röda prickar i underlivet - Sex & Sinne - Hamsterpajs forum Du ska raka det som känns bäst för dig, inte som dina väninnor gör bästa som din partner vill ha det. Raka dig ofta. ... Och där är det ju samma sak. kan man använda sånt där skum som tjejerna tar bort hår på benen med? MVH kille 15år. Ska all hår bort? Contents: Raka underlivet kille - Hur ska killar vara rakade där nere? Ska killar raka sig på ... Hade ni velat gå ner på en tjej som hade en stor skog där nere?