Dra ner rullgardinen / Slдck alla lampor som stцare / Lдgg dig ner och Vers 2. Nu är timmen slagen, det är slut på blickar och prat, jag bjuder dej min kropp, serverad på silverfat, Chords Diagrams. G#m C#m A … Play Advices. [Vers 1] G D C G Dra ner rullgardinen, Släck alla lampor som stör. höll om varann och sa, i natt så är det du och jag Men du försvann, gled ur min hand ... men jag vill känna på din "kropp kropp" hela natten I natt är jag din Tomas Ledin. ... Am Am En natt med henne, är nog den största skatten. Jag är tuff, jag är hård, glider fram som en Ford när jag kommer ner för gatan. Learn to play 'Himlen I Min Famn' easy by Carola with guitar chords, lyrics ... i herdars blick din första natt? I natt är jag din Tomas Ledin. D C G Lägg dig ner o lyssna, på stadens skrik utanför. I Natt R Jag Din by Tomas Ledin Chords Different Versions Chords, Tab, Tabs. One clean accurate version. Nu är timmen slagen det är slut på blickar och prat. Allt som hörs i huset är grannens TV-apparat. Guitar chords and guitar tablature made easy. Play Advices. Play I Natt R Jag Din Chords using simple video lessons. No abusive ads. Vers 1. ... Refräng: E A F#m E I natt är jag din. I natt är jag din, i natt är du min, och ingen ska få ta natten ifrån oss. D C G Jag bjuder dig min kropp, serverad på silverfat. [E] Dra ner rullga [B] rdinen, S [A] läck alla lampor som st [E] ör. Key Variations. Framför allt så trivs jag i mörka kvarter, där ingen varken hör eller ser. Free printable and easy chords for song by Tomas Ledin - I Natt R Jag Din. Guitar Tabs Universe. Bm Em C G Allt som hörs i huset är grannens TV-apparat. Guitar chords and guitar tablature made easy. Jag Vet Inte Vem Jag Ar Men Jag Vet Att Jag Ar Din by Håkan Hellström chords. One clean accurate version. Chords ratings, diagrams and lyrics. Key Variations. Recommended by The Wall Street Journal Jag kallas för Smock, gillar knivhuggarrock o min idol, det är satan. E A F#m E A B A E Och ingen ska, få ta, natten ifrån oss. I natt är jag din... Jag har alltid tyckt om play their songs; I natt är jag din Tomas Ledin. höll om varann och sa, i natt så är det du och jag Men du försvann, gled ur min hand ... men jag vill känna på din "kropp kropp" hela natten Learn this song on Jellynote with our interactive sheet music and tabs. A simplified version, a bit different in the verse from the other two entries. G D C G Nu är timmen slagen, det är slut på blickar och prat. Dra ner rullgardinen Släck alla lampor som stör Lägg dig ner och lyssna På stadens skrik utanför Vänd dig om sakta Och le som bara du gör No abusive ads. I Natt R Jag Din by Tomas Ledin Chords Different Versions Chords, Tab, Tabs. Recommended by The Wall Street Journal Jag bjuder dig min kropp serverad på silverfat. A simplified version, a bit different in the verse from the other two entries. Jag bjuder dig min kropp Serverad på silverfat Allt som hörs I huset Är grannens tv-apparat Inatt är jag din Inatt är du min Och ingen ska få ta METAL-HEAD.org » Chords » I Natt R Jag Din Chords – Tomas Ledin V3. Vers 1. [E Em A G#m F#m F# Bm G B C F] Chords for Tomas Ledin - I natt är jag din (Allsång på skansen 2012) with capo tuner, play along with guitar, piano & ukulele. För en lång lång tid - Håkan Hellström - free chords and lyrics. I Natt R Jag Din Chords - Tomas Ledin, version (1). I Natt R Jag Din by Tomas Ledin chords. I natt är jag din, i natt är du min och ingen ska få ta natten ifrån oss. ... G C Am G I natt är jag din. E B A E Dra ner rullgardinen, Släck alla lampor som stör. Var Ska Vi Sova Inatt Chords by Perikles with guitar chords and tabs. Chordie is a search engine for finding guitar chords and guitar tabs. Capo on 4 for original key. I natt är du min. Read or print original I Natt är Jag Din lyrics 2018 updated! B A E Lägg dig ner o lyssna, på stadens skrik utanför. Chords Diagrams. Bm Em C … Guitar Tabs Universe Guitar chords and guitar tablature made easy.