Spökjakt Draculas Slott, Rumänien / Transylvanien (med Jocke & Jonna). Ny Spökjakt ute OCH Nyrenoverad hemsida, ... Rumänien / Transylvanien (med Jocke & Jonna). ... Jocke & Jonna 2,160,067 views. - Duration: 17 minutes. Ni frågade och jag lyssnade - här kommer en storytime om hur jag träffade Jocke och Jonna. SPÖKJAKT I TRANSYLVANIEN! 10 Läskigaste händelserna från Jocke och Jonnas spökjakter! ... och sen inte ett ord om det där slottet i Transylvanien? Jocke och Jonna har ju ... att filma från sin lägenhet om man bortser från Spökjakt. Spökjakt Draculas Slott, Rumänien / Transylvanien (med Jocke & Jonna). Ni frågade och jag lyssnade - här kommer en storytime om hur jag träffade Jocke och Jonna. KaptenRiley. KaptenRiley. Vi besökte "Draculas Slott" eller "Bran" som det egentligen heter. - Duration: 17 minutes. ... Jocke & Jonna 2,160,067 views. [7] I februari 2017 startade han YouTube-kanalen "Joakim Lundell" där han lägger upp sin musik och klipp relaterande till musiken. SPÖKJAKT I TRANSYLVANIEN! Men de yngre barnen utsätts för skräck och "spökerier" på ett sätt som de flesta av dem helt enkelt inte är mogna att hantera än. ... Ikväll möts Jocke och Jonna i Fångarna på fortet! ... som vi genomförde tillsammans med Jocke och Jonna. Kontakta Mig: Instagram: ... SPÖKJAKT I TRANSYLVANIEN! Den 2 maj 2017 hade deras serie Jocke och Jonna möter premiär, också den på Viafree. ... SPÖKJAKT I TRANSYLVANIEN! Jocke och Jonna Lundell är succéparet som tagit över Youtube med vloggar och sina populära spökjakter. Kontakta Mig: Instagram: ... SPÖKJAKT I TRANSYLVANIEN! ... och sen inte ett ord om det där slottet i Transylvanien? I helgen skrev jag en artikel om Jocke och Jonnas spökjakt vid "Barnmördarkorset". ... SPÖKJAKT I TRANSYLVANIEN! 7 months ago; ... Dessutom råkade jag skrämma Jocke och Jonna så att Jocke började gråta! 10 Läskigaste händelserna från Jocke och Jonnas spökjakter! spökjakt jocke jonna spökjakt jocke ... jag menar jag vill spela fortnite med jonna och jocke och moa jag ... VI DRAR TILL TRANSYLVANIEN ?Jocke & Jonna. Ni frågade och jag lyssnade - här kommer en storytime om hur jag träffade Jocke och Jonna. Spökjakt från den hemlig militära ... Rumänien / Transylvanien (med Jocke & Jonna). Vlogg jocke och jonna, how to remove broken capillaries ”Konstigt att vi inte vetat om det tidigare” Att Jocke och Jonna tjänar en del och sin Youtube-kanal står klart, nu berättar Jocke exakt vad han och frugan tjänar varje månad. Vi besökte "Draculas Slott" eller "Bran" som det egentligen heter. Spökjakt Draculas Slott, Rumänien / Transylvanien (med Jocke & Jonna). Jocke och Jonna har ju ... än att filma från sin lägenhet om man bortser från Spökjakt. Just Jocke och Jonnas spökjakter är de absolut mest populära av deras Youtube-klipp, bland både barn och vuxna. 20 bevis på att Jockiboi och Jonna kommer leva lyckliga i alla sina dagar | FRIDA Bertilsson fortsätter imponera — jocke andraplats i halvtid i Volvocupen. Vi besökte "Draculas Slott" eller "Bran" som det egentligen heter. 7 months ago; ... Dessutom råkade jag skrämma Jocke och Jonna så att Jocke började gråta! Hur mycket vet du om Jocke och jonna av saker som hänt 2018 och lite 2017 ... Hur många spökjakt’s videos har Jocke och Jonna gjort ?? Vi besökte "Draculas Slott" eller "Bran" som det egentligen heter. 20 bevis på att Jockiboi och Jonna kommer leva lyckliga i alla sina dagar | FRIDA Bertilsson fortsätter imponera — jocke andraplats i halvtid i Volvocupen. 201 talking about this. Kontakta Mig: Instagram: ... SPÖKJAKT I TRANSYLVANIEN! ... NY SPÖKJAKT UTE!