Sen alldeles precis nyss när en vän skrev på FB att ”Idag har livet en annan färg. Vi vill så ... min man när jag går och har en annan i tankarna hela tiden fast jag känner honom inte? Det är extremt okonventionellt, jag vet, men inte för honom. men då gör hon någonting annat istället och behandla mig som sin hushåll slav, samt mycket beroend på henne vänskret hon lyssna mer på de än på mig. /Eva. Min man har fått förtroendet att vara den som står kvinnan närmast. Vi har två barn ( 5 och 7 år)och är lyckliga utåt. Äntligen en lyckad träff och jag fick för första gången uppleva att min fru bli knullad av en annan man. Nu behöver jag hjälp att hantera detta. Att ha självkännedom och inse att det är en känsla som man inte bör agera enligt, för man vill inte äventyra det man har. Jag undrar om ni lämnat er sambo/man/fru för en annan? ... Skulle du övervägt att lämna utan någon annan. Eva, 71: Kan jag lämna min demente man? Han har inte varit otrogen och vill inte skiljas men jag ser att detta plågar honom. Den dag min man eventuellt bekräftar för mig att han är ihop med någon annan gissar jag att han kommer att föreslå att vi bor ihop ändå, som vänner. Min väninna har tydligen starka känslor för min man också, enligt min man. Jag tröttnade på min man – och fick känslor för en annan. ... Kan jag fortsätta besöka min man och samtidigt ha känslor för en annan? ... Jag fick starka känslor för honom och funderade på att lämna min man. - Vi kan uppleva de här känslorna på avstånd, lite som en … För en del kan det vara bra att ... Jag är rädd att min man ska lämna mig Jag tror en man hitta en annan för att han inte står ut med henne utbrott. efter 3 år av vårt äktenskap min man plötsligt ändrar han hade en affär med en kvinna utanför, jag märker det då jag bad för gudomligt ingripande saken blev allvarligare jag berättade för min pastor om det vi bad men ingenting händer. Men blir det bra att hon fokuserar så mycket bara på min man? ”För en tid sedan berättade min man att han är kär i en kollega på jobbet. – En annan dag stod jag i köket med ... men man kan behöva ställa dem. Behöver hjälp från någon som varit med om detta. Äntligen en lyckad träff och jag fick för första gången uppleva att min fru bli knullad av en annan man. Det finns tillfällen då det inte är någon tvekan om att man ska lämna, ... Du utsätts för otrohet. Och att hon tog honom förgiven. Hon har ännu inte pratat om detta med sin man, som är min bästa vän. Min granne berättade för mig för ett tag sen att man aldrig ska lämna bort barn under 3 år över natten. Jag lämnade min fru efter ... för min fru om min nuvarande flickvän för en ... till ens fru/man. Och hon och hennes man har, precis som vi, haft disharmoni i sitt förhållande den senaste tiden. Till saken hör att jag blivit galet förälskad i en annan man som jag täffat och har kontakt med. Sedan en tid tillbaka stöttar vi en god vän som blivit lämnad av sin man. Min man vet om att jag träffat en annan, men inte att jag är förälskad i honom på riktigt. Innan jag lämnade min man för en annan undrade jag alltid hur man kunde göra så mot sin partner och familj. Jag har under de här senaste två åren gått och grämt mig över att jag gick tillbaka till min man, men vet inte om det är för att jag inte älskar honom eller om det är för att en annan … Vad finns det för ... min man hjälper en annan kvinna? Hej Anna! Ta ett litet steg i taget i detta. Jag märkte min ex gillade att jag ställa upp med hushåll. Inte ens till en släkting om det så bara är för en natt! ... annan för en tid. Jag har fått känslor för en annan man än min make. Vad vågen säger i morgon är väl en annan sak ... ketos och sånt / 45+ Lämna en ... gener talar för detta, iallafall för min del. Det har visat sig att hon levt i en dysfunktionell relation där fysisk och psykisk misshandel pågått under lång tid. Problemet som jag ofta mött och som brevskrivaren också skriver om är att hon öppnat upp för en ny människa i sitt liv, hon har delat väldigt mycket – kanske mer med den nya personen än med sin man, dom är inte längre två i sin relation utan tre. En otrohet behöver ... Känslor för någon annan. ... (inget sex, knappt ens en kyss) och då bestämda jag mig för att lämna min sambo. Brev till min make, ... till stor del för att jag har svårt att uppfatta vad du säger. Jag har varit gift i 4 år nu och min man och jag älskar varandra väldigt dyrt. Jag är en helt vanlig kille som är lyckligt gift sedan 5 år med min fru Lena, ... av att se mig med en annan ... mig som världens lyckligaste man. Åsa Österling. Är gift och har levt med min man sedan 13 år. Hon känner honom lite mer sedan tidigare och det var för honom hon till slut berättade om … Har skaffat lägenhet och ska flytta. En återkommande fråga för många är hur länge man kan lämna en hund ensam eller hur länge man får lämna sin hund ensam. ... Det finns lite grannar man kan byta några ord med när vi möts i byn. Hur stavas sjukdomen när man hör en röst som bestämmer i ... Vad är Duroferon för ... Kan jag öppna min mail i outlook från en annan dator?