Backar den så att säga på "fel" sida av vägen? På fredagsmorgonen blev en kvinna påbackad på en parkering i Smedkroken i Oskarshamn. ... Vad tråkigt att du blivit påbackad. Tjenare. ... En bil backade in i mig när jag körde på en parkering. FRÅGA Står parkerad på en parkering. Vem bär ansvaret och hur kommer försäkringsbolaget att döma? När hunden Trixie blev akut sjuk landade veterinärräkningen på nästan 60 000 kronor. Med parkeringsskada menas att din parkerade bil har blivit påkörd av ett annat motordrivet fordon som åkt från platsen utan att ha gett sig tillkänna. Om du krockat med en annan bil, kört på en älg, eller om du råkat köra på någon eller någons egendom anmäler du det här. Hej, min man kom nyss och körde på willys parkering när en bil backade ut och på hans fälg och ja bakdel eller nåt vindskydd elelr va det heter.. Vem gör fel om jag ska backa ut på en parkering. ... faktiskt på tingshusets parkering. ! Min bil blev påbackad av en annan på en parkering. Blev påbackad förra året och gjorde anmälan via webben. Jag blev påbackad i våras av en bil på en parkering när jag kom åkandes. Fattar inte detta med skadeanmälan på plats? Vem bär ansvaret och hur kommer försäkringsbolaget att döma? Vems är ... dig äga en sån bil om de vet om någon som fått bilen påbackad. ... Vems fel? Ingen lapp edyl. På 13,5 timme skejtade han 1 000 varv på skridskor runt isbanan i ... Det är inte bara fel, ... En öde yta som kan göra bättre nytta som parkering? ... mitt jobb blev påbackad av en grusbil och stendog. ... FRÅGA Står parkerad på en parkering. Hon ansåg det var mitt fel, ... Man behöver inte vara överens om vems fel. Har skrapmärken från hennes kofångare på min bakdörr på passagerarsidan och precis vid mitt bakdäck på plastdetaljerna samt på … ... Mer på ämnet "olyckor". Det blev en lite buckla på den andra bilen men inga direkta skador på kompisens bil. Vi kontaktar dig inom 24 timmar. Nu rullar jag bara min egna V60. Jag har själv rullat c:a 6k mil på två hjul och 18k på fyra i olika fordon. Han hade tydligen inget att säga till om då ansvaret tydligen ligger helt på den som backar, att denne ska ha uppsikt och kunna utföra detta på ett säkert sätt. Idag råkade jag på en parkering backa in ... backa på en bil i går. Står parkerad på en parkering. Jag har vittnen. Körde på bil på parkering ... Jag kan ju inte alls ta reda på vems bilen var. Vem gör fel om jag ska backa ut på en parkering. ... Min bil blev påbackad av en bil framförd av en äldre dam. Intryckt kofångare. Parkeringsskada Detta gäller om bilen blivit påkörd på parkeringen. Blev påbackad på parkering. Jag har vittnen. Jag tittar noga bakåt i båda döda vinkeln samt backspegeln och när jag backar ut kommer en bil från höger i för hög fart och vi kör emot varandra. Försäkringsbolaget förbehåller sig rätten att avgöra vems fel det är så ingen kan egentligen "ta på sig skulden" fick jag som info då? När jag handlat klart ser jag att någon backat på höger bak på bilen. Så gör man väl inte? Påbackad bil på parkeringsplats. ... Påbackad av gubbe. ... på en bil, vems fel? Visste ju redan i går att denna dag skulle bli stressig och jobbig, men jag hade inte riktigt räknat med att bli påbackad på lunchen. Min bil blev påbackad av en annan på en parkering. Idag då jag kom körande på Icas parkering så helt plötsligt så smäller det bak i bilen då backar en tjej in i min bil. ... på Nygatan då en man dök upp bakom bilen och blev påbackad. På eftermiddagen traskade jag över till Tokerian. När jag handlat klart ser jag att någon backat på höger bak på bilen. Parkeringsskada Detta gäller om bilen blivit påkörd på parkeringen. När jag handlat klart ser jag att någon backat på höger bak på bilen.