Det är två dubbelrum med dusch och toalett i vardera rum. 4 500 kr. Beskrivning. The room is a part of a modern 117m2 apartment of 5 rooms plus kitchen and has a 120x210 cm or 90x210 cm bed, table with a drawer & a chair, 2 book shelves, 2 high wardrobes for clothes. Rum i villa med egen ingång uthyres till en student. Söker du fortfarande boende - detta rum blir ledigt from 1/10 då nuvarande inneboende valt att avbryta sina studier. Norrmalm, Stockholms Län, Sweden. Hitta bostäder för uthyrning till bästa pris 3minuter gångavstånd från T-banan Bagarmossen. Egen ingång från uppvuxen trädgårdstomt med gräsmattor, berghällar, bärbuskar, fruktträd. Rum på Svartågatan, Stockholm Söderort Övervåning uthyres: Jag hyr ut två (18kvm/rum) rum med biytor (två klädkammare, toa/dusch, hall)på övervåning. Stockholm, Stockholm - Hyra - Lägenhet - 40 m² - 2 rum Uthyres : omöblerad 2:a i villa, med egen ingång. Önskad inflyttningstid: omgående Har du en bostad som skulle passa mig ser jag … Rum i min lgh uthyres. ... Min kompis vill hyra ut ett rum i sin 3:a som ligger i Vällingby. Utrustat med sängskåp som är … Se kalendern för tillgänglighet. Vi hyr ut rum med wc/dusch och egen ingång i centrala Vadstena. Stor trädgård samt egen brygga med roddbåt. och en egen våning med egen ingång. Omdömen. Lör 14 jun 2008 21:12 Läst 2938 gånger Totalt 13 svar. Goda bussförbindelser. ... 3 olika rum i lyxvilla! Tillgång till kök, badrum och tvättstuga. Finns en 140säng, garderober, bäddsoffa bord och en 32tums TV. Vi har nu 807 rum med egen ingång från Hyrahyra.se, Blocket.se och 14 andra webbplatser. ... lediga lägenheter och hus som uthyres i Stockholm ... kök, egen ingång. Lägenheten har en avskild del av tomten med plats för grill och utemöbler. Uthyrningsdel med egen ingång på 18 kvm uthyres, internet och el ingår. Nära o bra till kommmunikationer till kth och universitetet. Uthyres rum med privat ingång, hall, kokvrå, wc, dusch. Rum , 20 kvadrat,med kokvrå , hall och toa och egen ingång, uthyres från Oktober -18 till en person med fast inkomst. Fin lägenhet för 1–2 personer. 9,000 kr. 20 hrs. MiaBu. Lägenheten … Hyresavtal består av ett inneboende kontrakt, och hyra 9000kr/ månad. Rum uthyres i Hässelby: Har en 3a och hyr ut ett möblerat rum, gärna till student. - Tillgång till egen ingång - Gemensamt kök och badrum - Internet, el och varmvatten ingår i månadshyran - Tillsvidare uthyrning, inflyttning omgående 5500 kr/mån Intresserade som kan tänka sig leva under nedanstående villkor kan skicka meddelande. Room for Rent @ Stockholm KISTA A fully furnished room 10m2 rented to a Master/PhD student/professional in Kista in Stockholm. Sol från morgon till eftermiddag. Sundbyberg - 2 rum för inneboende, men i framtiden separat bostad med egen ingång 1 minuts gångväg till busshållplats och ca 10 minuters gångväg (1,2 km) till vallentuna centrum och bla. Vi har 168 bostäder för uthyrning för rum egen ingång, med priser från 4 500 SEK ... Uthyres 5 rum stockholm Uthyres rymlig rum stockholm östermalm Egen ingång från uppvuxen trädgårdstomt med gräsmattor, berghällar, bärbuskar, fruktträd. Kokvrå med kyl, frysfack, kokplatta och micro. Vallentuna, Stockholm - Hyra - Lägenhet - 36 m² - 2 rum Nybyggd 2 rumslägenhet på 36 kvm med separat ingång uthyres . Flygel på Nya Gården Forsa Bruk uthyres. Vårt Gästis ligger i det vackra Julita i västra Södermanland. Rum, 20 kvm, med egen ingång i bostadsrätt. 18 + 6 bäddar ... Syd, Stockholm. Bro (Stockholm) - En arkitektritad och välplanerad villa med 118 kvm BOA per plan i ett nytt villaområde för uthyrning. Det är möjligt att hyra båda rummen eller endast det ena. Rummen delar entré där det finns tillgång till kyl och vattenkokare för den som vill göra sin egen frukost eller enklare måltid. Tillgång till större kök, badrum och tvättstuga. Lägenheter köps,Säljes,Uthyres,Byts och sökes i Stockholm. I första hand är jag intresserad av ett "eget" boende, dvs en lägenhet/ rum med egen ingång och kök. 62 Bostäder att hyra i Hässelby-Vällingby (Stockholm) från 4 000 kr / månad. Egen toa, ... Ett rum med egen ingång. Rum/ Lgh i villa med egen ingång och egen toalett och dusch uthyres omgående tills vidare. Omgående uthyrning. Rum i källarvåning hos barnfamilj, egen ingång. Lummigt naturnära område intill sjön magelungen. ... Uthyres, Rum & Inneboende, Stockholm...>> Ovan visas ett litet urval annonser. Annons "Rum egen ingång i centrala Stockholm", IDnr 309454, i kategori Rum & Inneboende, hos Abc-annons.se köp och sälj-marknad. Uthyres rum med egen privat ingång, hall, kokvrå, wc. Bostadslägenhet på 26kvm uthyres centrala Stockholm. ... Södermanland, Katrineholm. Referenser finns, jag är rök-djurfri. Hitta billigaste önskar hyra rum stockholm hos AllaAnnonser. Vi har 33 bostäder för uthyrning för din sökning rum egen ingång stockholm, med priser från 3 500 SEK. Beskrivning. Visa endast Lör 14 jun ... Vi bor i Stockholm förresten. nära tågstation Stockholm hyra bostad 5000kr/mån 1 rum & kök 20 m² hyrdes ut 2018-08-13 hos blocket.se. Rummet är delvis möblerat. 2 600. Lägenheten är på ca 20 kvm och uthyres möblerad med en säng och bord. rum med egen ingång från Kr. Nära o bra till kommmunikationer till kth och universitetet. hyra ut extra rum med egen ingång - hur? Egen ingång i villa Stockholm -annonser - ABC-annons.se köp&sälj. Hyr ett av rummen eller hela övervåningen. Stockholms, Stockholm Nord, Järfälla Aspnäsvägen 38 Över 12 km 15 KVM 1 Rum Pentry Egen fullutrustad minilägenhet perfekt för den som ska studera. ... Rum på 12 kvm uthyres som kontor, ... (inklusive allt): 8000 kr Minsta yta: 35 kvm Viktigt; egen ingång, kök och badrum. Bra kommunikationer till Stockholm C. Uthyrningstid: Minst 1 år. Tre rum och kök med egen ingång. Möblerad, micro, ugn, frys, dusch, kylskåp, säkerhetsdörr och 250 mbit/s. Rum uthyres i centrala Vadstena. Då jag har sambo och lägenhet i Stockholm kommer jag ofta att åka upp dit på helgerna. Ett rum (av tre) på övervåning av villa uthyres omgående. Egen hall med pentry och eget badrum med dusch. Övernattningslägenhet m.egen ingång och wc Gävle Lägenhet , Uthyres privat Del i kontorslokal med egen ingång i Solna/Ulriksdal, ca 98 kvm, uthyres omgående. Finns en 140säng, garderober, bäddsoffa bord och en 32tums TV. Lägenheter köps,Säljes,Uthyres,Byts och sökes i Stockholm has 4,214 members. 3 500 kr. Ledig lägenhet Lgh i villa med egen ingång. Rum på Östermalm uthyres Stockholm. Ledig lägenhet Uthyres Stockholm hyra bostad 5000kr/mån 1 rum & kök 15 m² hittades 2018-10-06 hos blocket.se. ... Katrineholm.