Någon i kompisgänget under sommarens segeltur, en kollega på plan 2 eller en släkting på helgens grillfest. Radera. ... FamiljeLiv.se Facebook. Inte uppmärksammat funktionen, loggar ju in med Facebook-kontot så inte tänkt på det. Det kan nämligen bli dyrt att gilla fel inlägg. När man skriver ett inlägg så kan man nere i högra hörnet där man skriver välja vilka som ska se inlägget! Klicka på dom två gubbar dom är där så ser ni vad det är inställt på Vyssan­lull Därför gillar jag Xact Högutdelande samt vad är Smart Beta? Det är inte alls säkert att du gör något fel. Tänk dig för innan du gillar något på Facebook. Vad ska man tro på några månaders sikt? Svara. Om man tex säljer djurtillbehör och enbart riktar sina annonser till folk som medger att de gillar hundar i sina profiler, så kommer man få en högre conversionrate än om man tex säljer försäkringar och annonserar mot alla på Facebook. Skicka Murreflax. I en grupp är administratörerna synliga. Gilla Femina på Facebook. Med anledning av all den negativa publicitet som Facebook får just nu på grund av mängden information man sparar om sina användare och hur den har delats med andra parter är det många som börjar ifrågasätta vilken typ av information som man vill att företaget har tillgång till. Företag och organisationer kan också vara på Facebook. Se på tusan. Folk som slentriangrattar på facebook ... kontakt@emanuelkarlsten.se De bra: Med ett enkelt knep kan du se ALLA bilder dina vänner har gillat på Facebook – någonsin. 17 september 13:44 ... Det är också intressant att se vad som händer med kronan framöver. Facebook verkar i det tysta implementerat en funktion som ger användarna sökförslag var något jag och andra upptäckte den här helgen. Hur ändra så ingen ser det man "gillat ... så att folk inte kan se vad de gillar och kommenterar. I folkmun skulle man kalla dig lat, för jag hittar inget som helst fel på dig. Dina följare kan också se ditt användarnamn nedanför ett foto som du har gillat, oavsett hur många gilla-markeringar det har (t.ex. så vill gärna "avgilla" dom :P. ... Om du vill kontakta oss gällande annonser, maila till info@sesn.se. Det går inte att komma undan: ibland måste man umgås med människor man inte tycker om. Vad jag vet kan man bara se vilka som följer och vilka som gillat ens bilder, men inte vem som bara har tittat på dem. Själv har jag löst det med två konton, så om jag ska skriva något till ett företag eller gilla en sida som jag inte vill att andra ska se så byter jag till det andra kontot, på det kontot har jag bara mig själv som vän :) Dela gärna detta med dina vänner på Facebook och andra sociala medier! Hjälp vad ... jag får ingen indikation på att hon har gillat bilden. Ladda ner all din information. Hey, finns det något sätt att kolla vad man har gillat på facebook? Det är inte alls säkert att du gör något fel. På en sida kan man inte heller se vilka individer som är administratörer av sidan. Från vad jag kan se så går det att logga in, leka med inställningar och se andras bilder via datorn. ... Vi kommer i god tid att meddela detta på vår hemsida, www.xact.se. För att se vad Facebook faktiskt har samlat för information om dig kan du ladda ner den. ... Visst går de olika aktierna i indexet olika bra och dåligt över tid men det innehåller inga riktiga rötägg som man kan få på köpet på annat håll. Men övriga funktioner på Instagram som att ladda upp bilder är inget som kan göras från en dator, inte än. “Varför kommenterar ingen mina statusuppdateringar?” “Varför gillar ingen mina foton?” “Varför klickar ingen på mina länkar?” Det är inte bara Facebook-skeptiker som kommer med liknande kommentarer, även aktiva Facebook-användare ställer sig samma frågor. Om Facebookskolan Facebookskolan är Sveriges främsta informationssida om Facebook. Vems inlägg du får se baseras till en viss del på er tidigare kontakt. Laddar" Powered by Nordnet. Vill man se alla bilder man själv gillat skriver man ”photos liked by me”. Okej, vi har både bra och dåliga nyheter. Det går inte att ändra så ingen ser vad för sidor och sånt som du gillar. Se vad andra har gillat på Facebook Med ett litet trick kan du se allt som en viss vän har gillat på Facebook. Man kan se det som ett intranät för den arbetsplats som man jobbar på, som möjliggör det för anställda att på ett smidigt sätt interagera med sina kollegor. I övrigt har dagens största bekymmer mest handlar om vad man gör med alla facebookgrattis. Om någon gillar eller kommenterar en av dina uppdateringar får du ett meddelande från Facebook om det. Dela gärna detta med alla dina vänner på Facebook! ... Jag kan inte ladda upp bilder på facebook, vad gör jag för fel! Kändisar gillar sig själva Det går även att se vad kändisar och andra med öppna Facebookkonton gillat … Efter 4 gilla-markeringar visar fotot antalet gilla-markeringar samt användarnamnen på personerna du följer som har gillat det. ... där hittar du allt du har gillat. Kan man se vem som har Instagram ... den via instagram på facebook. Jaha, funkar det då? De skapar då en så kallad ”sida” som fungerar lite annorlunda än ett vanligt Facebookkonto som är tänkt för personer. En ny funktion på Facebook låter dina vänner ha stenkoll på vad du sysslar med när du tror att ingen ser. Det gäller bilder, händelser, platser och inlägg. Får man lägga ut Youtube-filmer på facebook? En anledning till att grupper är populära är att man kan skicka ut meddelanden till alla medlemmars inbox. Får man lägga ut Youtube-filmer på facebook? Hur gör du då? och så spammar dom en massa links till hans/deras blogg. [ditt användarnamn] och 12 andra). Här sprider vi kunskap och information om Facebook med målsättningen att få folk att känna sig mer trygga på Facebook, hjälpa företag med sin marknadsföring på Facebook, samt att verka för en positiv miljö på Facebook. Det tar ungefär en timme för applikationen att sammanställa all data, men efter det är det ditt. Ställ en fråga Jag vill inte se vad mina vänner gillar eller kommenterar på andras sidor. För jag har typ gillat sånadär "OMG MEGAN FOX UTAN SMINK MÅSTE SES!!!" Användare kan använda sig av bland annat nyhetsflöde, chatt, grupper, evenemang och video- samt ljudsamtal. ... AnnaCaroline, marketsailor, Martahane, Pengaglad gillar det här. ← Fröken straffar alla barn för att någon i klassen gjort något dumt – det visade sig vara ett stort misstag Att ha många barn kan vara en nackdel – men ibland löser det sig väldigt bra i … En ny funktion på Facebook låter dina vänner ha stenkoll på vad du sysslar med när du tror ... Så här kan dina vänner se ALLA bilder du har gillat på Facebook. Börsen växlar mellan hopp och förtvivlan. Själv är jag ALL-IN aktier. See more of Sanningen om vad som händer i Hörby on Facebook. Sett att det släpps i några länder att man inte behöver Facebook-konto, utan man verifierar sig med sitt telefonnummer. – Okej, men vad skulle man säga på fackspråk, så att jag kan berätta för min fru. ... ska kunna söka på mitt namn och se min profilbild, vad jag gillat ... mitt namn+Facebook och då kommer man inte ens in ... se vad jag skriver på Facebook? ... Jag kan inte ladda upp bilder på facebook, vad gör jag för fel! Vi har en relation till alla som postar inlägg på Facebook, antingen är det en Facebook vän eller en sida som vi har gillat.