När jag tror att jag raderat alla mail och sedan går tillbaka och kollar, så finns det fler mail där. Inga mail tas bort automatiskt, inte ens mail som är flera veckor gamla. Det hjälper inte bara dig att få mer utrymme på din iDevice med bara 1 klick, ... Att radera data, ... Du kan hitta din iPhone går snabbare än någonsin. Om du inte kan radera "Borttagna Items. dbx" mapp, prova att starta om datorn i "Felsäkert läge" och försök till processen igen När du tar bort "raderad Items. Bocka ur rutan med bilderna du inte vill ha. Använd brevlådor för att ordna e-postmeddelanden på iPhone, iPad och iPod touch. Om en app inte svarar: Kan du inte göra något när du är inne på en app kan en idé vara att tvinga den att avsluta. På min iPhone går det inte att varken ta bort eller redigera kontakter av någon anledning. För att göra det går du först ur appen genom att trycka på hemknappen. Bilderna är tydligen stora, 10MB. När det gäller Windows Mail så är det inte otroligt att det är det är inställt att automatiskt ta bort meddelanden när stänger IMAP-mappar Om du vill att borttagna meddelanden ska tas bort permanent från IMAP-e‑postkontot automatiskt, klickar du på Verktyg -menyn och på Alternativ . Det går inte att radera alla meddelanden i Gmail-appen. Gör endast detta om det inte går att starta om iPhone. dbx" mapp, skapar Outlook Express en ny. Använd e-posttrådar, ställ in filter med mera i Mail på iPhone, iPad och iPod touch. 1. Funkar bra att slänga många efter man markerar dem här på 8.4.1. Starta appen Inställningar tryck på " E-post, kontakter, kalendrar " och tryck på den aktuella e-postkonto . ... iPhone 7 plus. Hade liknande problem med Gmail inställt som exchange konto, det gick ej att radera mail och meddelandet som kom upp sa "Går ej att flytta". Jag har justerat så att mailen tas bort från webmailen när de laddas över till Outlook.com. Löste detta genom att stänga av "ordna trådvis" i inställningar. Kan inte "Radera" mailen från inboxen. Lösning 2: Radera dina arkiverade Gmail-meddelanden i Mail på iPhone Om du har kopplat samman ditt Gmailkonto med din iPhone så kan du rensa dina meddelanden utan en dator. Jag kunde flytta mail mellan mappar etc men just "radera"-kommandot ville inte radera från servern. Jag kan inte tabort nått program på min iphone. ... Märker också att det inte går att radera mail. 1. De appar du däremot kan ta bort har nu fått ett litet kryss i sitt övre vänstra hörn. Om du inte kan radera, skicka och eller spara mail i utkast kan det bero på att du inte har ställt in vilken mapp som ska kopplas ihop med vilken mapp på mailservern. Då iPhone inte har några fysiska knappar att tala om så går det inte heller att trycka eller klicka på något, vi väljer därför att sverigefiera ordet ”tap” och använder hedanefter tappa när det handlar om att interagera med din iPhone. Skriva brev; Kom bara ihåg att radering inte är tillräckligt för att bli av med dem helt och hållet, du måste justera arkivinställningarna. Att radera bilder lagrade i fotobiblioteket på din iPhone kan verka omöjligt med tanke på att det inte finns några “borttagnings”-alternativ. Om det inte går att uppdatera eller återskapa din iPhone, iPad eller iPod touch. Nya iPhone kan ha det vi alltid önskat Har du iOS 9 eller nyare på din iPhone går det nu utmärkt att ta bort alla standardappar som du inte använder, skriver Buzzfeed . 2. Surftown insisterade på att felet inte låg hos dem. Gör endast detta om det inte går att starta om iPhone. Använder mig av Outlook.com och har tidigare fått mail från Telia om att e-postlådan nästan är full. Ikonen för att göra detta helt försvunnit. Däremot om jag "flyttar" mailen till Trash så går det men jag kan även inte radera dem från Trash sen. Använd Märkning i appen Mail för att lägga till skisser, text, en … Hej. En del appar går inte att ta bort. Är inte detta en feature för att en tjuv inte ska kunna radera iCloud-kontot och därmed stänga av Find-my-iPhone? Där ser du allt du gjort i tidsordning och kan ändra och radera. Det står "Brevet kunde inte flyttas till postlådan Papperskorg". De appar du däremot kan ta bort har nu fått ett litet kryss i sitt övre vänstra hörn. Skriva brev; 2. Sedan jag bytte från POP3 till IMAP på min mail i Oulook 2007 så kan jag inte längre radera mail. 4 När du valt de brev du vill radera eller flytta så går du längst ner på ... För att radera ... Andra bloggar om: iPad, iPhone, mail, tips. Tryck på Papperskorgen. Välj e-postmeddelanden genom att trycka på den runda avsändarbilden eller bokstaven bredvid varje e-postmeddelanden. I det andra fallet får du nog kontakta kvinnan ifråga och be om lösenordet, eller be henne logga ut från iCloud på telefonen. Problem: Radera mail med imap går inte. Visst lite löjligt, och inte så intuitivt, att man inte kan markera alla med knappen markera alla och slänga, men det tar ju inte jättelång stund att bara klicka i de mailen som man vill bli av med. ... Öppna Gmail-appen på en iPhone eller iPad. ... När alternativen Återskapa och Uppdatera visas väljer du Uppdatera. En del appar går inte att ta bort. Det här kan såklart även hända med iPhone och därför tänkte vi idag tipsa om hur du ska gå tillväga om din iPhone hänger sig. Prylen med Gmail är ju att man arkiverar istället för raderar vilket gör Mail.app rätt värdelös i … Börja med att peka på vilken app som helst och håll kvar fingret tills alla ikoner börjar skaka fram och tillbaka. (Var försiktig. Radera flera brev i iPhone och iPad 28 mars, 2011 iphone iPad , iPhone , mail , tips Tony Bernedal Har du någon gång funderat på hur du kan radera eller flytta flera brev i iPhone, iPad och iPod touch. 2. iTunes försöker installera om iOS utan att radera dina data. Den här texten är helt j*vla onödig, men den ska vara här helt enkelt. Klara upp allt innehåll på din iPhone. Men det är faktiskt möjligt med dessa tips och trick, se dem nedan. Om du menar kamera rulle så går det att radera på iPhone, om du menar de som du synkar från datorn så sluta synka dem. Bara att gå “Inställningar->General->Återställa“, och välj “Radera allt innehåll och inställningar”. Jag försökte skicka mail och bifoga bilder. Detta steg kommer att radera alla saker i din iPhone, Du kan förlora alla data som har ingen backup.) MINA ENHETER. Om man kollar sitt Gmail-konto med inbyggda Mail.app i iPhone och raderar ett mail så raderas det verkligen. ... Du kan även radera allt innehåll och alla inställningar. Börja med att peka på vilken app som helst och håll kvar fingret tills alla ikoner börjar skaka fram och tillbaka. ... Du kan även radera allt innehåll och alla inställningar. Det går bra att uppdatera andra mail samt så går det bra att skicka mail. nä jag fattar inte alls vad som hände....men ikonen är borta, och det finns bara tre kvar i raden längst ner. Radera appar på iPhone och iPad. Så jag får göra om proceduren flera gånger innan alla mail är borta. Radera appar på iPhone och iPad. Du kanske får följande med meddelande! Till exempel App Store och Inställningar. I det första fallet, kontakta Apple och be dem om hjälp med att återställa ditt bortglömda lösen. ... På iPhone 8 och senare: Tryck ned volymhöjningsknappen och släpp den snabbt.