Jag blev förkyld första advent och var ordentligt förkyld i 3 veckor. Men mellan nysningarna börjar plötsligt hela världen snurra. Inte förrän jag hör mammas rörelser i köket får kroppen liv, musklerna spänns i magen, jag sätter mig upp, känner kroppens doft och värme lämna världen under täcket och upplösas, gnuggar mig i ögonen, kliar mig i hårbotten, letar efter vänstertofflan under sängen, drar på mig den stickade tröjan, snyter mig och stiger upp. ... 2012-01-31 - När nu ovädret kommer över Östersjön så kan det bli hur mycket snö som helst. Jag skulle minsann ta mig upp i ljuset och slå de andra av brädet. ... som 1: Inte läst de papper de fått skickat till sig 2: Skyller på A-kassan 3: Är så jävla stroppiga och ljuger mig rakt i örat. Jag är inte kyrklig eller religiös men det gläder mig när representanter för ett flertal religioner i vårt land går samman i en manifestation för att visa att man agerar gemensamt mot hat och för fred. Det gör inte ont, käken låser sig inte, men ljudet gör mig galen. Bli medlem Logga in Skaffa blogg. Det kluckar och sprakar i bägge öronen. ... men i starten märkte jag det bara när jag skulle sova. Det är höst och förkylningstider. – Grabbar, Camillas sida blir bling blingare för varje dag. Gå till startsidan. – När jag var ung var jag håglös och osäker, minns jag. – Sixt Dagen efter jag fått vatten i örat efter att ha bada eller dushat utan att få ut det så har det blivigt ... dock bara när jag sväljer - har vant mig nu. Virus i örat gör dig yr. HÄLSA 8 oktober 2002 06:00. ... 2010-04-03 - Massa kramar och gos och kli bakom örat … Jag skulle minsann ta mig upp i ljuset och slå de andra av brädet. undrar Svart. Visa mig även information från ... Sedan försvann det och det kändes lite ont i örat. ... speciellt på natten eftersom trycket i örat ökar när man ligger ned. Under yrkesåren red mig framgångsdjävulen. Öroninflammation läker oftast av sig själv. Ibland används antibiotika. – När jag var ung var jag håglös och osäker, minns jag. (Bra hörsel dock.. ;-) ) Minns att jag som liten blev galen. – Vem då? Pi tittar på en hemsida som blixtrar och sprakar. ... Kom ihåg mig Bli medlem. Under yrkesåren red mig framgångsdjävulen. Men mellan nysningarna börjar plötsligt hela världen snurra. ... Jag har hosta. När jag sväljer så knastrar det i ... kan ÖNH läkare lägga ett rör i örat och ... (för oss båda antar jag...)! Nu är jag inte förkyld längre, bara tjock. När det blev heeeelt tyst liksom ... Kom ihåg mig Den dagen när jag retar mig på puckot som ritat köket och satt eluttagen mitt på väggarna? Jag har tagit sen semester i år och fick inte med mig någon så jag tänkte att 'varför inte' och så bokade jag en resa, två dagar senare är jag här". 2012-10-16 - Jag kan inte förstå mig på tvåbeningar som beter som små kattisar när de ser en boll. Ont i örat när jag snyter mig - Ont i örat - Vårdguiden - sjukdomar, undersökningar, hitta vård, e-tjänster Törs jag använda Revaxör? Julian ler stort när han berättar, verkar väldigt glad över att stå där och prata med honom. – Tant Gul, säger Pricken. Det knäpper och knastrar i örat??? Men så tog jag i lite extra för att få ut all snor och då knakade det till i ena örat ... när jag snöt mig ... du snyter dig. Visa mig även information från: ... När ska jag söka vård? Det är höst och förkylningstider. Bara jag rör mig hostar och svettas jag.