Så fort jag sätter på den och man skrivit in pin-kod för sim dyker meddelandet "google play-tjänster har tyvärr stoppats" upp. Tack på förhand. Tack på förhand. 2. Hej, ... Test av Sony Xperia XZ2 Premium 30/09; Nya gränssnittet för Wear OS skickas ut till kompatibla modeller 29/09; Jag vände på telefonen efter som jag rekommenderas för vilket jag tackar er och visar meddelandet: Tyvärr har gränssnittet stoppats. Så fort jag sätter på den och man skrivit in pin-kod för sim dyker meddelandet "google play-tjänster har tyvärr stoppats" upp. Jag vände på telefonen efter som jag rekommenderas för vilket jag tackar er och visar meddelandet: Tyvärr har gränssnittet stoppats. Appen går inte att hitta i listan på mina appar eller alla appar. Följare 1. Har stoppats. ... Har du provat det här? Följare 1. Jag kan inte starta enheten. Hej! Anpassa din Xperia, skydda den med mera. ... är ett gränssnitt för överföring av okomprimerade digitala ljud- och bildsignaler. Jag får gränssnitt har tyvärr stoppats efter ett tag när jag startat telefonen. Jag kan inte starta enheten. Jag har problem med Google play på min Experia Z. Får meddelandet "Google Play butik har tyvärr stoppats" när jag försöker starta appen. får meddelandet xperia home har tyvärr stoppats. Jag har problem med Google play på min Experia Z. Får meddelandet "Google Play butik har tyvärr stoppats" när jag försöker starta appen. Processen com.google.process.gapps har stoppats Logga in för att bevaka detta . Support. ... så tyvärr har jag fattat ... om att den har dålig signal. Någon som vet någon lösning? ... Har du provat det här? Startsida för support. Jag får gränssnitt har tyvärr stoppats efter ett tag när jag startat telefonen. Erik LÖST Processen com.google.process.gapps har stoppats. Detta gäller Sony Xperia Go ... Runkeeper har världen över. Processen com.android.phone har stoppats. Har en Sony z3+. Användarguider, felsökning med mera. Användarguider, felsökning med mera. Tyvärr. Erik Hej! får meddelandet xperia home har tyvärr stoppats. Startsida för support. Någon som vet någon lösning? LÖST Processen com.google.process.gapps har stoppats. Har fotat den brevid en Xperia XZ för ... Huawei lägger ett eget gränssnitt ovanpå Android som heter ... tyvärr. Anpassa din Xperia, skydda den med mera. ... aldrig mer. Har en Sony z3+. Så fort jag sätter på den och man skrivit in pin-kod för sim dyker meddelandet "google play-tjänster har tyvärr stoppats" upp. Appen går inte att hitta i listan på mina appar eller alla appar. Support. Processen com.google.process.gapps har stoppats Logga in för att bevaka detta .