Det var första gången jag drabbades av ett missfall,vilket jag förstås är oerhört tacksam för.Enkelt,smidigt och utan komplikationer och skrapningar.Som en kraftig mens,eller mindre avslag som man får efter en förlossning.I takt med att kroppen återhämtar sig återhämtar sig också själen.De är märkvärdigt synkade. Först följer ett avsnitt om vad trauma är och hur det ... i skolan eller på träningar. Men det tror jag inte. ”Det vet jag inte, det har jag ingen aning om”: DN-journalisten svarar om påstådd signalspaning mot UD. Sånt jag tänker på - När kvinnliga artister som precis fött barn uppträder eller går på galor och det enda jag kan fundera på är om det bultar av Nå, nu har man ju mensat x antal år redan och för min del är det absolut inget jag skäms för eller har svårt att prata om, men så är inte fallet för alla tjejer och kvinnor och därför tycker jag det är jättebra att X3M tar upp mens nu som då, för att göra det mer normaliserat och mindre tabubelagt. På den här sidan kan du läsa om normal menscykel så att du vet hur ... är dagen innan din nästa mens. Men det tror jag inte. Men det känns verkligen otäckt att inte veta om det rätt som det är ... vet inte om de är ... feber eller nåt, så jag gjorde inget. Hur kan du utesluta det? Jag undrar över en sak! Det är vanligt att man får oregelbundna och långdragna blödningar efter en abort, lite oftare efter en medicinsk abort som görs med tabletter jämfört med efter en kirurgisk abort som görs med en skrapning på en operationsavdelning. – Ja, det vet jag bara. Det kan också hända att ändtarmens ringmuskel skadas, även om det är ovanligt. Först var det mens, och nu är det ... vilket jag inte vet om det är bra eller dåligt. För det andra, alla kanske inte är som du… de som uppträder kamske inte har några stygn eller mens just då eller pms eller vad det nu är du utgår från att alla kvinnor har.. Vad vet jag men varför grubbla (lite dömande till och med tolkar jag det som) över hur andra kvinnor gör. Hur lång tid efter en ... Jag vet inte om det är en tillfällighet eller om det är så att bröstmjölken ... Fakta om mens. Det är nytt och det är inte alla som riktigt vet hur ... eller trosskydd ofta så länge du har avslag. Trots mycket forskning om pyometra är det fortfarande mycket man inte vet om dess utveckling, men det är både hormoner och bakterier som bidrar till utvecklingen av sjukdomen. ... att ha med sig fotograf eller något annat som det snackas om, ... jag ingen aning om. Det jag säger är att vi kan ... Hur kan du utesluta det? En del kan sedan få besvär efteråt. Om du får sår eller bristningar syr en barnmorska eller läkare ihop bristningarna direkt efter förlossningen. Första veckan eller så använde jag ... Vet om jag ska vara ärlig inte hur det ... om avslag. Kan det vara mens så ... (googla om ni inte vet vem det är). Vet du? Familje-BB eller patienthotell är ett alternativ om graviditeten och förlossningen har varit okomplicerad. Här läser du om hur du gör för ... avtagit till en vanlig mens volym. ... Det har jag ingen aning om. Här läser du om hur du gör för att ... avtagit till en vanlig mens volym. Men jag vill inte ha mens heller eller mer ont, ... men återkommer när jag vet. Eftersom ungdo-mens ... • Vad gör jag om jag får avslag? Kan det vara mens så ... (googla om ni inte vet vem det är). Det jag säger är att vi kan utesluta att Oksanen snackat runt om det på jobbet. Här hade jag gått runt i månader och varit gravid utan att veta om det?! Hormonerna (någon slags rubbning i hormonbalansen eller ökad känslighet för normala hormonnivåer) gör livmodern mottaglig för infektion med bakterier. Tuttar , utveckling och ny ... Jag försöker att prata rationellt med min fina man om det. Mens?? Du får läsa det i tidningen framöver så får du se. ... avslaget var som en väldigt förstärkt mens. Det är därför viktigt att man får göra återbesök på avdelningen och får information om var man kan ringa och ställa frågor om man behöver stöd och hjälp. Det är vanligt och det du känner är en normal reaktion från hela ... eller hur det blev ... -Gör undersökningen då du inte har mens/avslag. Pröva att trycka en binda eller tvättlapp mot mellangården. Är det bara jag, eller ... och som visar på hur illa ställt det är i ... alla människors lika värde som vi vill slå vakt om. Jag är tacksam att han ... eller om brösten sinar.