Songtekst vertaling: Lisa Ekdahl - Öppna Upp Ditt Fönster. Öpnna Upp Ditt Fönster This song is by Lisa Ekdahl and appears on the album Lisa Ekdahl (1994) and on the album En Samling Sånger (2003). show all Lisa Ekdahl songs ; 1: I Love It lyrics Kanye West and Lil Pump. Lyrics From Album: "Lisa Ekdahl" (1994) Lisa Ekdahl - Benen I Kors lyric Lill Lindfors a enregistré en Suèdois, Norvégien, Anglais et Allemand. Am Dm Am E7 Jag vill inte förklara mej, vill inte stå upp för mina ideal. 03: I Tveksamhetens Tid lyrics Lisa Ekdahl. LISA EKDAHL lyrics at lyric mania for free. Släpp in ljuset och min älskling låt allting bli som förr. Lisa Ekdahl - Öppna upp ditt fönster Songtext Öppna upp ditt fönster slå upp din dörr släpp in ljuset och min älskling låt allting bli som förr I Tveksamhetens Tid Lyrics: Nu i tveksamhetens tid / Här i frågornas land / Ber jag dig komma hit / Får jag hålla din hand / Får jag luta min panna / Mot ditt trygga bröst / … 59:-Ekdahl Lisa. 4.4 / 5 (47) playlist. More Lisa Ekdahl Lyrics. Am Dm Am E7 Inte heller försvara mej, vill varken vara svår eller hal. Leggi il testo completo di Öppna upp ditt fönster di Lisa Ekdahl su Rockol Here you can see the cover art and tracklists for each album. 02: Benen I Kors lyrics Lisa Ekdahl. Lisa Ekdahl. Lisa Ekdahl Öppna Upp Ditt Fönster Lyrics. ... Night And Day lyrics Lisa Ekdahl − / 5 (−) playlist. Öppna upp ditt fönster slå upp din dörr Släpp in ljuset och min älskling låt allting bli som förr Låt honom veta än finns en väg tillbaks 02: Benen I Kors lyrics Lisa Ekdahl - Med kroppen mot jorden lyrics . Lisa Ekdahl - Öppna Upp Ditt Fönster Lyrics Öppna upp ditt fönster slå upp din dörr. Lisa Ekdahl - Öppna upp ditt fönster Tabs & Lyrics : Slå upp din dörr Släpp in ljuset och min älskling Låt allting bli som förr Låt honom veta Än finns en väg tillbaks Låt honom veta Att han är den enda du vill ha Visst kan du välja att bryta nu Men han finns alltid där i ditt hjärta det vet du Så varför inte låta honom vara där Du kan ändå aldrig glömma den ditt … Benen I Kors ... Lisa Ekdahl; I Tveksamhetens Tid Lyrics; Mot ditt trygga bröst ... Öppna Upp Ditt Fönster 2. 116 Lisa Ekdahl Lyrics unter anderem: Tea for Two, Öppna upp ditt fönster – Jetzt auf Golyr.de ansehen! Låt honom veta än finns en väg tillbaks. Lill Lindfors recorded in Swedish, Norwegian, English and German. Lisa Ekdahl Songtexte, Übersetzungen, Bilder. My heart belongs to daddy Lyrics; Öppna upp ditt fönster Lyrics; Benen i kors Lyrics; I tveksamhetens tid Lyrics; Jag skrek Lyrics; facebook twitter google plus youtube. Lisa Ekdahl - Öppna Upp Ditt Fönster. SongMeanings is a place for discussion and discovery. "Vem Vet" Lyrics. Meer Songteksten en Vertalingen van Lisa Ekdahl vind je op Songtekstvertalen.nl! Öppna upp ditt fönsterslå upp din dörrsläpp in ljuset och min älsklinglåt allting bli som förrlåt honom vetaän finns en väg tillbakslåt honom vetaatt han är den enda du vill havisst kan du välja att bryta numen han finns alltid där i ditt … Songtekst van Lisa Ekdahl met Öppna Upp Ditt Fönster kan je hier vinden op Songteksten.nl Ecouter les paroles de Lisa Ekdahl 'Only You', ... Lisa Ekdahl lyrics. Öppna Upp Ditt Fönster lyrics Lisa Ekdahl. Öppna Upp Ditt Fönster lyrics performed by Lisa Ekdahl: Öppna upp ditt fönsterslå upp din dörrsläpp in ljuset och min Enjoy more than 8 million lyrics. Med kroppen mot jorden by Lisa Ekdahl. Öppna Upp Ditt Fönster; 2. Du är en saga för god, för att vara sann ... Öppna Upp Ditt Fönster lyrics Lisa Ekdahl. ... Lisa Ekdahl 1994 CD. 4.4 / 5 (47) playlist. ... Öppna Upp Ditt Fönster Songtext; ... Lisa Ekdahl (1994) Öppna Upp Ditt Fönster Songtext; Släpp in ljuset och min älskling låt allting bli som … Read guaranteed accurate human-edited Lisa Ekdahl I tveksamhetens tid lyrics from lyrics007 ... 1 Öppna upp ditt fönster; ... 14 Ro och Lisa Med kroppen mot jorden. Lyrics for Öppna upp ditt fönster by Danny Saucedo. ... 5 Öppna Upp Ditt Fönster; Since Lisa’s first self titled album was released back in 1994, she has produced 10 full length albums. ... Lisa Ekdahl - Öppna Upp Ditt Fönster lyric. 4,008 4.5 / 5 (39) playlist. Öppna upp ditt fönster slå upp din dörr Släpp in ljuset och min älskling låt allting bli som förr Låt honom veta än finns en väg tillbaks Låt honom veta att han är den enda du vill ha Ropa ner i gränden högt så han hör Ropa att den kärlek Öppna Upp Ditt Fönster Lyrics: Öppna upp ditt fönster / Slå upp din dörr / Släpp in ljuset och min älskling / Låt allting bli som förr / Låt honom veta / Än finns en väg tillbaks / Låt honom veta / Att han är Öppna upp ditt fönster, slå upp din dörr, släpp in ljuset låt allting bli som förr. Lyrics to Lisa Ekdahl Öppna Upp Ditt Fönster: Öppna upp ditt fönster slå upp din dörr släpp in ljuset och min älskling låt allting bli som förr låt honom veta än finns en väg tillbaks låt honom veta att han är den enda du vill ha visst. Lisa Ekdahl - Öppna Upp Ditt Fönster Lyrics Öppna upp ditt fönster slå upp din dörr. 1,097,225 Lyrics; 110,886 Artists; 1,737,493 Comments; Öppna upp ditt fönster slå upp din dörr Släpp in ljuset och min älskling låt allting bli som förr Låt honom veta än finns en väg tillbaks