Nä På min MBP så står det "Väntar på godkännande från annan enhet.". Om du är den stolta ägaren till en iPhone eller iPad som du använde ganska utförligt för att lagra musik, program, foton och videor ?? Välj ett annat land eller en annan region för att se innehåll som är specifikt för din plats. Med iCloud flyttar du inställningar, bilder, appar och dokument till en ny enhet helt sömlöst. Annan/okänd / Okänd/annat; Svar Love_La Besvarad december 5, 2016. När jag försöker logga in på iCloud vill det att jag skriver in mitt lösenord. Det är bara att installera gratisappen, öppna den, och logga in med det Apple-ID du använder för iCloud. Klicka på Ta bort från kontot så att enheten tas bort från kontot. With this app you can use Pages, Numbers, Keynote and more from iCloud on PC.You can transfer data between iCloud and PC. Om din enhet är offline startar fjärraderingen nästa gång som enheten är online. Using a Apple Device, here is the best app to manage your iCloud data on Windows PC. Tryck på ikonen ”Inställningar” på din iPhone/iPad Välj ”Logga in på iPhone” längst upp (om du har iOS 10.2 hittar du samma funktion längre ner i menyn under rubriken iCloud) 2. Om du tappar bort din iPhone, iPad, iPod touch eller Mac kan du använda appen Hitta min iPhone på en annan iOS-enhet för att hitta den och skydda dina data. Du behöver ... Klicka på ”ställ in iCloud kontakter, kalendrar, och uppgifter i Outlook” länken. Samsung Open the Menu. Från botten av fönstret iCloud, knacka på Logga ut. Du kan använda appen Hitta min … Stäng. ... Hittade en annan tråd här inne med ett liknande fel nu. Beroende på vilken enhet du använder Gmail kan du antingen logga ut från Gmail, ta bort Google-kontot eller växla mellan olika konton. När du försöker logga in på ditt Icloud-konto från en ny enhet kommer du behöva ett temporärt sexsiffrigt nummer som kompletterar ditt ordinarie lösenord. Om du äger en Apple-enhet såsom en iPhone eller iPad, ibland, ett meddelande kan visas på skärmen där du ombeds att godkänna iCloud från en annan enhet eller ange lösenkoden iCloud. Det gör jag och sen händer inget mer än att programmet bara tuggar och jag får ett meddelande till min mobiltelefon om att jag försöker logga in från en annan enhet och då får jag en s.k. Dit kommer jag aldrig. Du måste verifiera din identitet på det här sättet om du vill använda någon annan webbapp än Hitta min iPhone. ... Signaturer sparas lokalt på din enhet. Ett sådant fel är att det är en tendens att fastna i en popup-loop när användarna försöker logga in på iCloud. När du loggar in på Icloud.com i en ny webbläsare måste du fylla i en säkerhetskod, men den dyker upp på samma enhet, så var ligger egentligen den extra säkerheten? Om någon annan loggar in på ditt iCloud på en annan enhet än din telefon så kan de bara så tag på sådant som redan är synkat till iCloud. Dvs de kan finnas kvar i den. Anslut enheten till Wi-Fi och ange ditt Apple-ID och lösenord. Fyll i information om dig, skadeföremålet och händelsen som ledde till skadan. Apple var ganska sent ute med att börja använda någon form av tvåstegsverifiering av Apple-id-konton, långt efter exempelvis Google. Nu ligger alla chathistoriken fortfarande där. Koden kommer att skickas till en av dina ”säkra enheter” tillsammans med en notis om att någon försökt logga in på ditt konto och var det skedde. Jag ska tillbaka upp meddelandena till iCloud och sedan återställer dem till min iPhone 6. En användare kan till exempel börja läsa ett dokument i Safari på sin iPad och fortsätta läsa det i Safari på sin iPhone. Läs mer här. ... Den tidigare ägaren behöver logga in på iCloud.com och ta bort kopplingen mellan enheten och hans/hennes konto. ICloud-funktionen som finns i varje iDevice är i grunden hjärnan bakom hela enheten. Men om man har kört med sin enhet ett tag utan Apple ID så går det också bra, se nedan: 1. När du loggar in på iTunes Store och App Store för första gången kan du behöva ett kreditkort eller någon annan betalningsinformation för att hålla ditt konto skyddat. ?? När installationen är färdig, öppna Outlook. Om du köper en app på en iPod touch kan du direkt ladda ner den på en annan iPod (eller iPad eller iPhone) som du har kopplat till ditt Apple ID. När du sedan ställer in en ny iOS-enhet, eller när du behöver återskapa informationen på en enhet du redan har, gör iCloud-säkerhetskopieringen jobbet åt dig. Länken du ombeds leda mig att logga in på en ... i Apples iCloud-konto. Om du har en annan iOS-enhet, iPad e dyl som är synkad mot samma konto, kan den vara uppdaterad tidigare med dina Anteckningar. tvåstegs-verifierings-kod att skriva in. Om du stannar kvar på webbplatsen godkänner du vår användning av cookies. Visa fler Stäng. Hitta inställningen för Apple ID. Men på en enhet, en iPhone 6 ... Kan du logga in med ditt Apple-ID på www.icloud.com ? Varning popup rutan knacka på Logga ut. När du uppmanas ange lösenord för din … Om du raderar din iOS-enhet och sedan hittar den kan du återställa informationen med hjälp av funktionen iCloud-säkerhetskopia (om säkerhetskopiering har aktiverats på enheten innan du raderade den) eller iTunes. På bekräftelse popup rutan, knacka på ta bort från min iPhone och på nästa ruta som dyker upp på hålla på min iPhone för att hålla alla dina personliga data på telefonen. Om någon däremot loggar in ditt iCloud, och du har "Hitta min iPhone" påslaget, så har de ju möjlighet att radera. Tillåter att användarna utnyttjar Apple Handoff ® för att skicka en apps data mellan enheter så att de kan börja jobba på en enhet och sedan fortsätta på en annan. Om du har synkroniserat din iPad med iCloud: Surfa in på icloud.com/find från en annan enhet. Dvs de kan inte på distans börja synka innehållet på telefonen. ... Ipad eller annan IOS-enhet ... Icloud och klicka på Kontodetaljer. Logga bara in på iCloud när du är redo att … I det ögonblick denna funktion har hindrats från att åtkomst kan den nuvarande innehavaren inte använda enheten för att ringa samtal, chatt eller logga in … Sedan kan du logga … ... testa att logga ut från iCloud på en enhet. Välj enheten i listan på Hitta min iPhone genom att klicka på Alla enheter och välja rätt enhet. Om du inte har säkerhetskopierat din iPad innan du glömde lösenkoden finns det tyvärr inget sätt att rädda enhetens data. Gå till iCloud.com och logga in med ditt Apple-ID (det som du använder med iCloud). Om du redan har ställt in din enhet är det enkelt att logga in i Inställningar på iPhone, iPad och iPod touch eller från varje tjänst på din Mac-dator. Vi använder cookies på den här sidan. Klicka på Återskapa från iCloud-kopia, logga in med ditt Apple-ID, välj en säkerhetskopia och följ stegen på skärmen. "Jag brukade chatta med kompisar via WhatsApp på min gamla iPhone innan jag köpte iPhone 6. I fönstret Inställningar, tryck på iCloud. Följ instruktionerna på skärmen för att verifiera din identitet genom att ange en kod som skickas till en betrodd enhet. För att dina iCloud-data och annan ... Hitta min iPhone aktiveras automatiskt när du loggar in på iCloud med en ny enhet. Det går att logga in och logga ut igen om du bara vill installera en enda app.