Här är 6 saker att undvika innan ... Bläddra i bildspelet ovan för att se några tecken på att en kille inte är grym i sängen. Du tycker det är spännande att testa nya saker och du utstrålar en trygghet! Vattumannen (20 januari – 18 februari) Din experimentella och exentriska sida gör att du gillar att testa leksaker och rekvisita i sängen. Idag visar jag en ny favorit när det gäller att hitta på ett roligt sätt att uppvakta en jubilar som man kanske vill ge lite foton till… Att prata om det kan göra att ni faktiskt blir väldigt sugna på att sen testa det ni just pratade om. Första planen var att bygga ett loft med en Walk in closet under men då skulle jag antingen behöva sova med näsan i taket eller få en Crawl in closet. Ni har haft sex i sängen men tänker att det vore spännande att testa någonting annat. Om du efter en helkväll tillsammans med bästa kompisen bestämmer er för att 03,00 ta tåget till Göteborg 8 mil bort för att gå på efterfest hos en ny bekantskap, bestäm dig inte för att i mörkret springa in i det okända sovrummet och kasta dig i sängen. Sängen är inte bara bekväm utan också ett säkert ställe om ni inte vill bli påkomna. Kanske testa att bada eller duscha med kläderna på. Kan man göra detta? Är du sugen på att återbruka plastpåsar så får du 16 tips här. Men att ignorera problemet gör … Här är några sexiga saker du kan testa för att göra ... kreativiteten och ger er möjligheten att testa positioner som aldrig skulle funka i sängen. Hej! Är det okej att testa nya saker? ... att bara ligga still i sängen och glo upp i taket är knappast min melodi. Jag jobbar mest i papper men ibland blir jag vansinnigt sugen på att skapa i plastpåsar. Ligg inte sömnlös i sängen om du kan göra något åt det! 1. En användare på Reddit bad användare bidra med saker som de tycker att andra par borde testa i sovrummet. Det är nämligen många som får möjligheten att testa sängen innan, och väljer då en säng som är allt för mjuk i förhållande till vikt och stöd. "Vilken favoritgrej i sängen tycker du att alla borde testa? hälleflundra med god sås Få spännande nyheter och erbjudanden direkt i inkorgen. Du vågar ta för dig. Att stänga ner datorn någon timme innan du går och lägger dig, se till att det är tyst runt och att ditt sovrum är mörkt är tre saker som är viktiga att … ”Trots att många har blivit mer öppna med att våga testa nya saker i sängen, är det få som vågar prata om sitt (bristande) sexliv utanför sovrummet. Contents: Sexiga saker att göra för sin pojkvän - 10 sexiga lekar du absolut borde testa med din älskare; Osexiga (och sexiga) saker att göra i sängen Sexiga saker att … I dagens Problemlösning pratar jag om att vilja testa något nytt i sängen men partnern inte vill. Längtar du efter att det ska hetta till i sängen – men känner inte för att testa standardtipsen tända ljus, sexiga underkläder och erotisk film? Men för att förenkla det hela valde vi att fråga ett stort urval tjejer om saker de vill att killar ska göra i sängen. Strax därpå var tråden fylld med nästan 700 kommentarer. Är det fel ser jag känner? Det finns gott om saker att testa – som kedjetäcke eller andningsövningar! En staty av en kvinna med katt dök upp som sevärdhetstips så jag åkte dit (såklart!!! ", skrev användaren twizzler492. Frågorna är många och sällan vet man vad som är rätt och fel, sidan inriktar sig till dig som känner att det finns saker som du saknar från din barndom eller som du bara fått upp intresset för, som uttrycker sig nu i ungdomen/vuxen ålder. En säng som är för mjuk kommer under det längre loppet kunna bidra till ryggproblem och sämre sömn. Du tar initiativ och vågar säga vad du tycker om. I början kan det kännas lite ovant men med tiden blir det enklare och mer eggande. Saker att göra när man är sjuk. ”Trots att många har blivit mer öppna med att våga testa nya saker i sängen, är det få som vågar prata om sitt (bristande) sexliv utanför sovrummet. LÄS OCKSÅ: 6 saker du aldrig ska göra före sex 6. För att din partner inte ska famla i mörkret är det toppen om du berättar vad just du går igång på! ). Under bilderna finns en hänvisning till en beskrivning på hur du själv kan göra det. ... Testa dig fram och se vad som passar. Jag var i Finland och letade ställen att köpa muminmuggar när jag råkade klicka på nån funktion i google maps som visar sevärdheter i området man befinner sig. -Under sängen till exempel. Det kan kännas lite pinsamt att berätta vad man tänder på och gillar i sängen – men det borde det inte vara. Prenumerera på vårt nyhetsbrev. Så det får bli en kompromiss, med 45 cm höjd under sängen får jag in en liten hallbyrå åtminstone. ... Det finns massor av andra saker att göra i sängen och det är bara fantasin som sätter gränser. Här är 6 välbeprövade metoder som kan hjälpa dig till en bättre nattsömn. Samtidigt har Vattumannen en mer hemlig sida och du avslöjar helst inte några detaljer om ditt sexliv för dina vänner.