Dela detta inlägg. Mer information finns i iTunes Hjälp Säkerhetskopiera iPod touch, iPhone eller iPad. Om detta är ett återkommande problem och man har ett betalkort kopplat till sitt Apple-ID, rekommenderar jag att man utökar sitt lagringsutrymme på iCloud. Om du återställer en enhet från en iCloud-säkerhetskopia måste du vänta tills återställningen är klar innan du kan ta bort säkerhetskopian. Om den här ... ex.Använd Smart Connect™ för att se vad som händer på enheten ... Din nya Android™-enhet. Ta så mycket bilder du bara vill. Om du använder någon annan iCloud-app klickar du på dess namn överst i iCloud.com-fönstret och väljer sedan Hitta min iPhone. Du kan frigöra lagringsutrymme i iCloud genom att radera hela säkerhetskopian för en iOS-enhet, till exempel för en enhet som du inte längre äger. Vad händer om din iPhone är krasch eller du kommer att köpa en ny Android telefon och överge den gamla iPhone? + The way we suggest following doesn’t need an iOS device but still can get your photos back from iCloud backup to your computer directly. Vad händer om du raderar, ... tills imorgon att tanka hem säkerhetskopian från iTunes om det dyker upp ... Jag tror iCloud … VARNING: Om du tar bort iCloud‑säkerhetskopian för din iOS‑enhet slutar iCloud säkerhetskopiera enheten automatiskt. Mitt icloud konto är fullt och när jag går in på hantera så är det säkerhetskopior 4,9gb och något program som tar 32mb. Men gör en fullständig backup av din iPhone på din dator också (med kabel) om du är minsta osäker på resultatet. Inställningarna för iCloud låter användare hantera sin lagring på molnet, de kan bl.a. Vad Apple ska utveckla i Lund är inte känt och de avslöjar som vanligt ingenting om vad ... vad som händer ... säkerhetskopian SMARTMOBIL WINDOWS 7 ? Jag använder Icloud och säkerhetskopierar min telefon, nu säger den att det är fullt och inte går att säkerhetskopiera. Med iCloud-bildbiblioteket kan du söka, dela och bläddra bland alla bilder och videor på alla dina enheter oavsett om bilderna togs igår eller för ett år sedan. Vad händer om jag redan har backup med iTunes eller iCloud? Klicka på Alla enheter, markera enheten som är offline och klicka sedan på Ta bort från kontot. Att gå från 5 GB till 50 GB kostar 9 Kr/mån och är helt klart värt priset. No category; Här finns en Handbok för iPad att ladda ner. Vad händer om du använder ... min iphone vill inte spara en skerhetskopia p icloud. Istället för att säkerhetskopiera iOS‑enheten i iCloud kan du säkerhetskopiera den med iTunes. Det som händer när du trycker radera kopia är att du raderar den kopian som finns på iCloud (internet), inget på din iPhone. Vad händer om jag raderar säkerhetskopian, om jag gjort säkerhetskopia via itunes borde det väl räcka att ha den på itunes? Allt sker auto­matiskt så att du kan fokusera på det du tycker mest om att göra. I fall som dessa, Du bör prova metoden erbjuder vi dig nedan. välja att stänga av en app från att säkerhetskopieras eller radera en hel säkerhetskopia om utrymmet skulle bli fullt.