Kaphöjder upp till 75 mm. GTS 10 J Kraftig 1 800 W-motor med startströmsbegränsning och överbelasningsskydd. Såg att bauhaus har PTS10 (inkl bord) och AEG TS 250 för samma pris. Kraftig 1.400 W-motor för tuffa jobb. 4 299 kr. Alla priser visas exkl. frakt) Köp Jämför. Hitachi Tools C6BU3 inkl klingpaket (0) ... Bosch PTS 10 (2) Bordscirkelsåg för kaphöjder upp till 75 mm. Kraftig 1.400 W-motor för tuffa jobb. Hej Är på jakt efter en hyfsad bordcirkelsåg och har tänkt betala 3000-4000 max. BADSHOP. Effekt 1.650W. Klyvsåg med hög precision. Alltid låga priser! Verktygslöst sänkbar klyvkniv för smygsågning. Extra tillbehör att beställa, sågbänk 194093-8. KVALITETSMASKINER FRÅN BOSCH KAP-GERINGSSÅG PCM 8 S. ... BORDCIRKELSÅG PTS 10. Bordcirkelsågen PTS 10 har en kraftig 1.400 W-motor för tuffa jobb och stor bordsyta i aluminium som gör det säkert och bekvämt att jobba samt startströmsbegränsningen som ger mjukstart och mindre vibrationer i arbetet. Gör en bra affär på Bosch PTS 10 Lägst pris just nu 3087 kr bland 16 st butiker. Sågpaket innehållande bordssåg PTS 10 och stativ PTA 2000. För dig som sågar mycket och ofta! Universalsåg. Lättjust... 3999,00 (inkl. Bordcirkelsågen PTS 10 Inkl Bord har en kraftig 1.400 W-motor för tuffa jobb och stor bordsyta i aluminium som gör det säkert och bekvämt att jobba samt startströmsbegränsningen som ger mjukstart och mindre vibrationer i arbetet. Bordsförlängning bak och i sidled med extra parallellanslag ger smidig sågning av stora arbetsstycken. Lättjust... 3999,00 (inkl. Kaphöjder upp till 75 mm. Kraftig, robust och noggrann med metallstativ. KAP-GERINGSSÅG PCM 8 S INKL. 16 BOSCH ... 1495:- 995:- Paketpris BORDCIRKELSÅG PTS 10 1400W INKL. T! Du köper Bosch GTS 10 J Bordscirkelsåg hos Proffsmagasinet till bra pris och med snabb leverans. Stort urval av Bosch Power Tools hos Badshop.se. NY. moms, exkl. Bordssåg med självinställande parallellanslag ger exakt klyvning. ... BORDCIRKELSÅG PTS 10 MED BORD. Cookies på proffsmagasinet.se ... Bosch GTS 10 J. Hitachi Tools C6BU3 inkl klingpaket (0) Stark och välbalanserad cirkelsåg inkl 3 sågblad. - Alltid bra kvalitet! ... 10% rabatt på alla produkter gäller vid ett köptillfälle online. Självinställande parallellanslag ger precisionssågning. HE. Bosch GTS 10 XC är en mångsidig bordssåg med hela 2100 W. Fördelar Den mångsidiga bordssågenmed hela 2100 W - Kraftig 2100 W-motor med motorbroms, startströmsbegränsning, överlastskydd och konstantelektronik för tuff användning Kompakt konstruktion för lätt transport. Mycket kompetent bordscirkelsåg som har steglöst ställbar lutningsvinkel 90°-45° åt vänster, självinställande parallellelanslag och inbyggd skjutslid med vinkelanslag för geringsågning upp till ± 60°. (inkl. Från klingan går en slang som kan anslutas till exempelvis spånsug. Varje månad hjälper vi över 1,2 miljoner svenskar att jämföra priser på allt från Bosch Elsågar till orientmattor! Luna BCS 315 B. Bordscirkelsåg på 1800W med startströmsbegränsning och överlastskydd ger snabb avverkning. 4.0 (6 recensioner) Bordscirkelsåg Bosch PTS 10 T. För finsnickerier med noggrannhet. Med ett varvtal på 2800r/min och en klingdiameter på 315 mm. ... Bordcirkelsåg Bosch PTS 10 Inkl Bord. Vårt köpskydd garanterar dig en säker affär. moms, exkl. Inbyggd skjutslid med vinkelanslag för geringsvinklar upp till ± 60° – ger exakt sågning av breda arbetsstycken Denna artikel är skrymmande och kommer att levereras som hemleverans med avisering alternativt till arbetsplatsadress(vid kortbetalning). 4.0 (6 recensioner) Bordscirkelsåg Bosch PTS 10 T. För finsnickerier med noggrannhet. Click here to find similar products. moms, exkl. bordcirkelsåg bosch pts 10 inkl bord elverktyg verktyg & maskiner. Genom att fylla i min mailadress bekräftar jag att jag vill ha golvshops nyhetsbrev och godkänner att golvshop behandlar mina personuppgifter för att kunna skicka marknadsföringsmaterial som anpassats till mig enligt golvshops integritetspolicy. Sågbordet PTA 2000 är ett bord för bordcirkelsågar och är det perfekta komplementet till PTS 10 och PPS 7 S. Lätt att ... geringssågar från Bosch. moms. moms. Sågbordet har två förlängningsbord, ett parallellanslag och ett vinkelanslag. Bosch GTS 10 XC är en mångsidig bordssåg med hela 2100 W. Fördelar Den mångsidiga bordssågenmed hela 2100 W - Kraftig 2100 W-motor med motorbroms, startströmsbegränsning, överlastskydd och konstantelektronik för tuff användning Välkommen till PriceRunner! Inbyggd skjutsglid med vinkelanslag. Genom att fylla i min mailadress bekräftar jag att jag vill ha golvshops nyhetsbrev och godkänner att golvshop behandlar mina personuppgifter för att kunna skicka marknadsföringsmaterial som anpassats till mig enligt golvshops integritetspolicy. översikt. Alla priser visas inkl. Inbyggd skjutslid med vinkelanslag för geringsvinklar upp till ± 60° – ger exakt sågning av breda arbetsstycken En bordssåg kan beskrivas som en cirkelsåg som vänts upp och ner i en låda för att klara av att kapa många olika typer av arbetsstycken. Klinga ingår. 1st - Bosch GTA 600 Stativ till Bordssåg GTS 10 J OBS. i. Inbyggd skjutsglid med vinkelanslag. Hörnsoffa och bord med ... och ett vridmoment på 42/27 Nm. Sågdjup vid 90° 93mm och 64mm vid 45°. 4929 kr. 0603B03401 3165140654210 Kraftig, robust och noggrann med metallstativ. bord: B Bordcirkelsåg GTS 10 ... PCM 8S samt sågstation PLS 300 för sticksåg och kakelskärare PTS 1 från Bosch. Bosch PTS 10 (2) Sågklinga Ø … ... Bosch ”Low Vibration” med linjär balansering och ergonomisk Softgrip. ... Stabil universalsåg med förzinkat bord i stålplåt. frakt) Köp Jämför. Vikt 34,9kg. Prisvärd bordcirkelsåg med 642x485 mm sågbord, 830 mm arbetshöjd och lutningsbar klinga. moms, exkl. Patenterade sågskenor till alla nya Bosch GCE-/G-modeller FSN cm. översikt. ... 10% rabatt på alla produkter gäller vid ett köptillfälle online. ... utdragbart bord, inkl ... B Art.nr. 4 929 kr. Innovation, kvalité och design är några framgångsfaktorer för Bosch Power Tools som är världsledande på elverktyg, mätinstrument och trädgårdsmaskiner. (inkl.