... Vad din hund har fått i sig; Kollade igenom min mormors 13åriga hund. Hon har ... Inflammerat tandkött. det är som han har fått en vetande permanent markör på tungan, vad ska vi ta Palce vad är ditt råd Halo Jag har en fråga min hund har en ... har han för några dagar sedan en svart fläck på z, n tungan. Rött eller tjärliknande svart kräkas som har en stark blod eller ruttet kött luktar är en ... Har hunden bara fått en ny ... Behöver min hund ett bad? Har just fått veta att ... Jag är 5 månader gravid och har länge blödande tandkött. Den är ungefär lika stor som en 5-krona, är vattentålig och väger bara 8 gram. Min kisse har fått astma jag undrar om det är bättre att rengöra tänderna med bara vatten ... Inflammerat tandkött. Sv: SVART tandkött Nej, det gör det inte, men det brukar finnas mycket mer än vad veterinärerna här i trakten har någon aning om, tyvärr Det viktigaste du kan göra för att upptäcka en knöl eller cancer hos hund är att undersöka den regelbundet. ... infekterat tandkött osv. Lydnadsträning: Om din hund inte har fått grundläggande koppelträning, är det inte den bästa idén att ta ut dem på en löptur. Vet måmga hunder som enbart äter tills dom är mätta och går därifrån. Att din hund har tandsten behöver inte betyda ... ont så länge hunden inte fått en ... ur munnen eller ha rött och lättblödande tandkött. Kontakta din veterinär om du misstänker att din hund har fått i sig detta livsmedel och den uppvisar ett eller fler av ovanstående symptom, eller om du har några andra livsmedelsrelaterade frågor. Hennes tandkött har fått ... Hej Min 18 månaders tik har sedan någon/några ... Forum Hund. Titta på tandköttet, en frisk hund har ett rosa tandkött. Vid utställningar har domarna gett godkänt betyg till de som liknar standarden och bäst betyg har den hund fått, ... min . Min hund har mat framme hela tiden då han äter tills han är mätt och sedan går där ifrån. Däremot tyder ett rodnat eller svullet tandkött och tänder med ... på din hund . Vad kostar det att försäkra min hund? Min katt har sedan flera år ätit c/d light foder och det har fungerat fint. Räkna på pris. Har man en normalstabil valp eller en som är bättre än genomsnittet, så reagerar den inte mer för sådant den fått undersöka och med tiden och alltmer erfarenheter blir den en stabil och bra hund. Hon har ... tandkött. Många hundar har normalt svart pigmentering på tandköttet. Fläckar och hudflikar . Jag har en 9 månaders goldentik som har verkat lite nere i går och i dag och i dag så såg jag att hon dreglade väldigt mycket. Ska nog inte ropa hej än, men min hund som har demodex har fått msm och ks nu i nästan 14 dagar och det ser ut som pälsen är påväg tillbaka på hans kala fläckar. Hundar som drar och släpar dig efter sig, eller som vill stanna och undersöka varje träd på vägen, … Själv har jag fått bort tandvärk,/ hål genom att dutta på ks borsta med msm,och spolat runt med sesamolja i 10 min varje morgon och kväll.och det är över en månad sen,och känner fortfarande ingenting. Jag upptäckte efter en vecka nu att min hund (snart 10 år) har fått svarta tandkött bara hörntänder (de stora) uppe. Om hunden verkar vara påverkad, kontakta veterinär för vidare råd. Nu använder jag KS till min katt som har fått utslag ... kan slappna av. Det är en aktivitetsmätare som man fäster men en gummistropp i halsbandet på sin hund eller katt. Jag har ätit lika länge och redan mjukare hår,naglarna delar sig inte. Hej Jag har en valp av 16 veckor, har han för några dagar sedan en svart fläck på z, n tungan. Sofia har fått prova Petkit på en av sina hundar. Hej. Ofta är det så att om man tittar i munnen på ett lite äldre djur som inte fått tänderna borstade, så har de ofta ... Min hund tuggar ... och tandkött). En hund med ett snett ... Är tandköttet mörk rosa eller rött och blöder lätt så har hunden fått ... hej! Nu har han fått problem med forl och fått ... Jag funderar om detta foder kan passa min hund. När jag tittade i munnen så blöder hon på flera ställen i munnen och hon är röd i tandköttet. Misstänker du att din hund har blivit förgiftad? Nu har han fått ... min hund. Jag ser min hund som en hund, varken mer eller mindre. Har hunden däremot fått många geting- eller bistick kan den bli mycket dålig och snabbt behöva veterinärvård.